וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה בקושי, הפסד לשהר ואוקזר

השלישית גברה 0:1 בחוץ על סושו, 7 דק' לשהר בהפסד 2:1 לקון. סנט אטיין ניצחה 2:4 את לוריין, שלושער לאובמיאנג

שלושה משחקי השלמה מהמחזור ה-22 נערכו הערב (רביעי) בצרפת, כשבמוקד ניצחה ליל בחוץ את סושו 0:1. האורחים קיוו למשחק קל יותר מול נועלת הטבלה, אך לא הצליחו למצוא את הרשת במשך כל המחצית הראשונה, וגם בשניה העניינים לא היו קלים בהרבה. רק בדקה ה-77 הגיע השער המיוחל של נולן רו, וליל אוספת שלוש נקודות יקרות ושמרה על הפער מהרביעית, סנט אטיין, וממארסיי הרודפות אחריה.

בן שהר ואוקזר יצאו למשחק חוץ מול קון, ולאחר מחצית מאופסת עלו ליתרון בדקה ה-59 מרגלי רוי קונטו. אלא שאז הכתה קון פעמיים בתוך שש דקות, כשקנדיה טראורה (71) וליביו נבאב כובשים, ומשלימים את המהפך. שהר נכנס למשחק בדקה ה-83 במטרה למצוא את השיוויון אך גם הוא לא הועיל, וקבוצתו ירדה עם הפסד כואב ונותרה מתחת לקו האדום.

במשחק המטורף של הערב ניצחה סנט אטיין את לוריין 2:4. דווקא האורחים מלוריין עלו ליתרון ראשון בדקה ה-49 מפנדל מוצלח של ארנולד מבואמבה, אך צמד של פייר אובמיאנג הפך את התוצאה. לוריין שוב השוותה, ושתי דקות לסיום היה נדמה שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות. אלא שאז כבש בקארי סאקו שער דרמטי, ובתוך תוספת הזמן רשם אובמיאנג את השלישי שלו כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

* במשחק השלמה בליגה האיטלקית גברה קטאניה 0:1 על סיינה, מפנדל של פרנצ'סקו לודי בדקה ה-23.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully