וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלקנית: גלבוע/גליל עליון העפילה לפיינל פור

משחק אדיר של דגן יבזורי, כולל 29 נקודות ו-7 מ-11 מחוץ לקשת, סידרו 73:91 על טימישוארה ואת המקום הראשון בבית

הפועל גלבוע/ גליל עליון השלימה הערב (רביעי) את המלאכה והבטיחה לעצמה את המקום הראשון בבית א' של הליגה הבלקנית, שמקנה העפלה ישירה לפיינל פור של המפעל. גלבוע/ גליל הביסה את 73:91 מוליכת הליגה הרומנית טימישוארה ובחצי הגמר היא תחכה לשנייה מהבית המקביל (כרגע זו הפועל תל אביב) או לשלישית מהבית שלה, שיאבקו על ההעפלה. הקבוצה של ליאור ליובין עם שביעי אל מול הפסד בודד במפעל.

כוכב הערב היה דגן יבזורי הפנטסטי, שצלף לא פחות מ-29 נקודות ב-26 דקות בלבד, כולל 7 מ-11 מדהים מחוץ לקשת. הוא הוסיף גם שישה ריבאונדים. עידו קוז'יקרו שוב עשה חיים עם 15 משלו לצד שמונה ריבאונדים, יאן מרטין תרם 14, רומאו טראוויס וקורטני פלס הסתפקו בעשר כל אחד, ג'וזף ג'ונס עם שש, אבישי גורדון עם ארבע נקודות ואופיר פרחי אומנם קלע רק שתיים, אבל חגג עם שמונה אסיסטים. נקודה נוספת תרם נמרוד טישמן.

הפתיחה הייתה של האורחים שעלו ל-2:7 מהיר והיתרון דילג מצד לצד עד שגלבוע/ גליל נטלה אותו לקראת סוף הרבע וכבר לא הביטה לאחור עד למחצית. ארבע דקות ברבע השני, הרומנים עוד צימקו למינוס נקודה בלבד, אבל ריצת 2:13 בניצוחו של יבזורי, השאירה את היתרון אצל המארחת ואחרי שני רבעים, 39:50.

הקבוצה של ליובין לא עלתה טוב מחדרי ההלבשה ויתרון שיא של 15 התפוגג עם ריצת 2:18 של הרומנים, שעלו ליתרון, שלוש דקות לסיום הרבע. קוז'יקרו היה שם כדי לעצור את המפולת עם נקודות חשובות ולרבע האחרון המארחים כבר עלו אחרת לגמרי ובעזרת הגנה קשוחה ועוד התעוררות של יבזורי, ניצחו 13:27 את עשר הדקות האחרונות והכריעו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully