וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הפסידה 3:0 בגביע האתגר

הצהובים נכנעו ברבע הגמר לקונסטנצה הרומנית 25:20, 25:23, 25:23, אך יוכלו לתקן בגומלין בשבוע הבא בהדר יוסף

בליגת העל בכדורעף, מכבי תל אביב כבר הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה לפני הפלייאוף. בכלל, הצהובים רגילים בעיקר להצלחות ושמחות בשנים האחרונות והעונה גם אירופה האירה להם פנים, כשהיו הראשונים בתולדות הכדורעף הישראלי שמגיעים לרבע גמר מפעל אירופי, גביע האתגר. היום (רביעי), ניסתה מכבי לעשות צעד בדרך לחצי הגמר, כשיצאה לרומניה למפגש מול טומיס קונסטנצה.

אלא שהחבורה של זוהר בר נצר קיבלה שיעור מאלף באופי ומנטליות של משחק כדורעף, כשפתחה כל מערכה ביתרון וירדה ממנה בהפסד בדרך ל-0:3 (20:25, 23:25, 23:25) לרומנים תוך שעה ו-21 דקות. למזלם של הצהובים, השיטה המגוחכת של הטורניר קובעת כי התוצאה כלל לא חשובה ובמידה והם יצליחו לנצח את קונסטנצה לעיני הקהל הביתי בהדר יוסף בראשון למרץ, בכל תוצאה שהיא, ההתמודדות תלך למערכת זהב, כפי שהצהובים עברו את אולימפיאקוס בסיבוב הקודם. למרות החדשות המעודדות, מכבי קודם כל צריכה להציג שיפור ביכולת אחרי המשחק הנרפה היום.

המשחק נפתח בצורה צמודה והצהובים אף הובילו ביתרון קל, אבל החסימה הרומנית החלה לעבוד ופיליפ מאיו הקנייתי המצוין ייצר נקודות בדרך ל-9:12 לקונסטנצה ופסק זמן של זוהר בר נצר. הפער המשיך לגדול, מכבי לא ויתרה על המערכה וחזרה, אבל הארגנטינאי מקסימו טורצ'לו, שהפסיד לה לא מעט עם מטה אשר בה שיחק לפני שלוש שנים, היה מצוין בדרך ל-20:25 לרומנים ו-0:1 במערכות.

מכבי פתחה מצוין את המערכה השנייה עם 3:6, אלא שהרומנים הגיבו בחמש נקודות רצופות. מרסלו סאקי סופסוף נכנס למשחק וחסימה והנחתה שלו סידרו 10:12 לצהובים והפעם היה זה תורו של מאמן קונסטנצה להזעיק פסק זמן. מכבי המשיכה להיות מפוקסת ועלתה ליתרון ארבע, אבל הקאמבק הרומני שוב הגיע ופתאום זה 17:17. הדרמה נמשכה, מכבי עלתה ל-20:22, הרומנים הגיבו בשלוש נקודות רצופות, ראלי ארוך הסתיים בהחטאה של מורנו וגם המערכה השנייה הלכה למקומיים, 23:25.

המערכה השלישית נפתחה בדיוק כמו השנייה, עם יתרון גדול לצהובים, שעלו ל-4:9. שוב, היתרון החל להתמוסס לו לאיטו, הצהובים נרדמו וסדרת טעויות שלהם איפשרה לקונסטנצה להשלים את המהפך, 16:17. מכבי לא התייאשה ושלוש נקודות רצופות הפכו את התוצאה. מכבי המשיכה לטעות בצורה לא אופיינית והרומנים שוב השוו. מורנו נחסם פעמיים והסיפור נגמר עם 23:25 נוסף ו-0:3 לרומנים במשחק.

"חבל מאוד שלא לקחנו את המשחק ליותר מערכות", אמר לאתר איגוד הכדורעף בר נצר, "נפלנו דווקא בדברים החזקים שלנו כמו הקבלה, אבל אני מאמין שנוכל לקחת את המשחק בארץ למערכת זהב". הקבוצה הרומנית סיימה באחוזים גבוהים יותר ליד הרשת ועשתה חיים קשים לקבלה של מכבי ת"א עם שבעה אייסים. אלכס מורנו סיים את המשחק עם 14 נקודות (50%) ושון פייגה הוסיף עשר. מאיו הוביל את הרומנים עם 13 (47%).

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully