וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו יחליף את ג'ו ג'ונסון באולסטאר

רכז הסלטיקס קיבל את מקומו של שחקן ההוקסהפצוע, שלא ישתתף גם בשלשות. אוואנס יחליף את שאמפרט בהטבעות

סוף שבוע האולסטאר ממש כאן, ובימים שנותרו עד החגיגה הגדולה באורלנדו נערכים שינויים אחרונים בכוכבים שיטלו חלק במשחקים ובתחרויות השונות. הערב (רביעי) נודע כי שחקן אטלנטה ג'ו ג'ונסון ייאלץ להחמיץ את סוף השבוע בשל פציעה בברכו השמאלית. השוטינג גארד אמור היה להשתתף גם בתחרות השלשות וגם במשחק המזרח-מערב, אך ינוח במקום, ולא אמור לשחק גם בשני המשחקים הקרובים של ההוקס, מול ניו יורק ואורלנדו.

בעוד שמחליף לתחרות השלשות ככל הנראה יוכרז מאוחר יותר הערב, התקשורת האמריקאית מדווחת כי דייויד סטרן כבר קבע את זהות השחקן שיחליף את ג'ונסון בסגל נבחרת המזרח: רייג'ון רונדו. זו תהיה ההופעה השלישית ברציפות של הרכז הנפלא של הסלטיקס במשחק החגיגי, לאחר שמעמיד העונה ממוצעים של 15 נקודות ו-10 אסיסטים. המאוכזב העיקרי מהבחירה הוא ג'וש סמית', שמציג העונה יכולת של אולסטאר אך ימשיך לחכות עד שיזכה להשתתף במשחק

הקמפיין של ג'רמי אוואנס הצליח

לא מעט עכברי NBA התרעמו בשבוע שעבר, כשפורסמו המשתתפים בתחרות ההטבעות המסורתית שתתקיים בסוף השבוע הקרוב באורלנדו. הסיבה: בעוד שהקאדר היה אלמוני למדי (צ'ייס באדינג'ר, פול ג'ורג', דריק וויליאמס), אחד המטביעים הטובים ביותר בארצות הברית - הפורוורד הצעיר של יוטה, ג'רמי אוואנס - נותר בחוץ.

ובכן, הערב (רביעי) דווח כי אוואנס דווקא כן יטול חלק בתחרות, ויחליף את שחקן הניקס אימון שאמפרט, שסובל מפציעה בברך ויעדיף לנצל את הימים הבאים כדי להחלים באופן מלא. אגב, בכך נמנעה גם השתתפותו החלקית של ג'רמי לין בתחרות, שכן הסנסציה מהארוורד היתה אמורה לסייע לשאמרפט באחת ההטבעות.

בהמשך הערב החדשות אמורות להפוך רשמיות, ובכך הקמפיין שהריצה יוטה בנסיון להכניס את אוואנס לתחרות, כפי שמיד תראו בסרטון המצורף, אכן יישא פרי.

(עדכון ראשון: 18:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully