וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מנהלת הליגה חתמה על הסכם עם מועצת ההימורים

הסכם החסות הראשי נחתם עם מועצת ההימורים, הסכם משני עם בנק לאומי לישראל. היו"ר בריקמן: "יביא לליגה טובה יותר"

מנהלת ליגת העל לנשים הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכמי חסות עם מועצת ההימורים ובנק לאומי לישראל. ליגת העל תשחק תחת הסלוגן: "ליגת העל winner לנשים", כאשר מועצת ההימורים חתומה על הסכם החסות הראשי. בעזרת ההסכם, קבוצות ליגת העל תזכנה השנה לתקציב גדול יותר מכפי שקיבלו בעונה שעברה, למרות האיחור בפתיחתה של העונה, עקב שביתת השחקניות.

ההסכם עם 'winner' משדרג משמעותית את משחקי ליגת העל נשים, זאת הודות לשיתוף פעולה הדוק בין יו'ר המינהלת, גדעון בריקמן ליו"ר מועצת ההימורים, צחי פישביין והמנכ"ל יצחק לארי. בנק לאומי ולאומי למשכנתאות, באמצעות נציגה, מר יהודה ברגר מהנהלת הבנק, חתמו על הסכם חסות משני לפיו תשותפנה קבוצות ליגת העל נשים בפעילויות למען הקהילה. כעת, עם חתימת הסכמי החסות, פותחת מינהלת ליגת העל נשים במסעות שיווק ופעילויות מגוונות למען הקהילה והפריפריה, לקידום ומיתוג ליגת העל 'winner' לנשים.

גדעון בריקמן, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, אמר: "החתימה על הסכמי החסות עם שני הגופים הגדולים, הינה תחילתה של התקשרות מנהלת ליגת העל נשים עם גופים גדולים. כל אלה יביאו לליגה מקצוענית, תחרותית וטובה יותר, הן מקצועית והן שיווקית. אנחנו שמחים על הקשר שנוצר עם מועצת ההימורים ובנק לאומי. אני רוצה להודות אישית ליו"ר צחי פישביין ולמנכ"ל יצחק לארי וכן למר יהודה ברגר מהנהלת בנק לאומי, על ניהול משא ומתן הוגן ומקצועי לטובת קידום כדורסל הנשים בישראל".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully