וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין לסיטי, קרלוס טבס לריאל?

באנגליה וספרד מדווחים על עסקת חליפין מעניינת שעשויה להתרחש בקיץ, הבלאנקוס בכלל רוצים מהסיטיזנס את אגוארו

גונסאלו היגואין צפוי להיות אחד השמות החמים בשוק ההעברות בקיץ הקרוב והיום (רביעי) הצטרפה קבוצה חדשה ומסקרנת למרוץ אחריו, לאחר שצ'לסי ויובנטוס כבר הביעו התעניינות.

באנגליה מדווח כי מוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר סיטי תשמח להנחית אצלה את החלוץ הארגנטינאי, שנותר מאחורי קרים בנזמה בתחרות על המקום בהרכב של ז'וזה מוריניו ומחפש לעצמו קבוצה בה יוכל לזכות להזדמנות מחודשת.

למרות שהיגואין הוא אחד השחקנים האהובים בריאל, הבלאנקוס יאפשרו לו ללכת והטוויסט המעניין בנושא הסיטי הוא עסקת החליפין שאולי מתבשלת, כשבתמורה להגעתו של פיפיטה למנצ'סטר, מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא חלוץ ארגנטינאי אחר, קרלוס טבס הסורר. כזכור, אמש התנצל טבס בפני מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני והוחזר לסגל, אולם הוא לא צפוי להמשיך בקבוצה לאחר העונה.

אלא שבריאל בונים בכלל על ארגנטינאי שלישי, גם הוא שייך לסיטי כיום ואף מכיר את מדריד לא רע בכלל, קון אגוארו. החלוץ, ששיחק באתלטיקו, היה על סף חתימה בריאל בעונה שעברה, אבל ברגע האחרון העסקה נפלה והוא הגיע לאנגליה. פלורנטינו פרס לא שכח מהכישלון ההוא והבלאנקוס ישמחו להחזיר את השחקן לספרד. בכל מקרה, נדמה שהסאגה הזו רק מתחילה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully