וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מכינה חלופות למקרה שגווארדיולה יעזוב

במועדון סבורים כי המאמן יאריך בסופו של דבר את חוזהו, אך הכינו תכניות מגירה. בין המועמדים: אנריקה, אוסקר, לב וביילסה

בעונה שעברה חידש פפ גווארדיולה את חוזהו בתחילת פברואר, לפני תחילת שלב הנוקאאוט בליגת האלופות. כך עשה גם עונה לפני כן. כעת מאמן ברצלונה מתמהמה, ובמועדון הקטלאני קיים חשש לא קטן כי הוא עשוי לנטוש ולחפש אתגר אחר בקיץ. בברצלונה עדיין מאמינים כי פפ יאריך בכל זאת את חוזהו, אך במגירה יש כבר אופציות חלופיות לכל מקרה.

על פי 'מארקה', למנהל המקצועי אנדוני סוביסארטה יש כמה וכמה מועמדי גיבוי, אם כי עדיין לא נוצר קשר עם מישהו מהם. בברצלונה מבטיחים לשמור על פילוסופיית המועדון ולהמשיך באותו קו, כשבין השמות שהוזכרו נמצאים לואיס אנריקה, אוסקר גרסיה ולואיס קרראס שעבדו (ועובדים) במועדון ומחוברים לכדורגל המסורתי של ברצלונה.

הניסיון, כמו שהוכיחה הבחירה הקודמת בגווארדיולה, לא משחק תפקיד מבחינת ראשי ברצלונה, אבל יש גם שמות בכירים יותר. יואכים לב (נבחרת גרמניה) ומרסלו ביילסה (אתלטיק בילבאו) כבר קושרו בעבר לברצלונה, וכעת נמצאים ברשימה אחת גם עם אנדרה וילאש בואש ואפילו מרקו ואן באסטן.

אופציה שכבר ירדה מהפרק היא זו של טיטו וילאנובה, עוזרו של גווארדיולה. בברצלונה מעריכים את וילאנובה הנחשב לאיש סודם של רבים מהשחקנים, אך אם פפ יחליט לעזוב עוזרו צפוי לחבור אליו בקבוצה אחרת.

שחקני ברצלונה בתחינה לפפ גווארדיולה: אל תלך

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully