וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ז'לגיריס מסוכנת כי היא משחקת בלי לחץ"

מאמן מכבי תל אביב מזהיר משאננות מול האחרונה בבית, ומודה: "אני חושש מהמשחק של קאנטו מול ברצלונה לא פחות"

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי) את ז'לגיריס קובנה למשחק הכי קל שלה על הנייר בטופ 16, כשניצחון יקרב אותה להבטחת המקום השני בבית, אלא אם קאנטו תנצח את ברצלונה במשחק המקביל בבית.

"זה לא משחק לא קל", אמר בלאט הבוקר בראיון לגלי צה"ל. "ז'לגיריס ללא ניצחון בבית הזה אבל היא הייתה קרובה בכל משחק. יש להם המון נשקים התקפיים שיודעת לתקוף גם במעבר וגם בחצי מגרש, עם הרבה קליעה ופיק'נרולים. היום היא משחקת בלי לחץ אז היא מסוכנת". על המשחק של קאנטו מול ברצלונה אמר בלאט: "בזה אנחנו שולטים פחות, אני חושש מהמשחק הזה לא פחות מהמשחק שלנו".

לגבי מצבו של סופוקליס שחורציאניטיס אמר המאמן: "הוא בסדר גמור, לאט לאט הוא חוזר לעצמו. הוא משחק עם כאבים אבל הוא יכול לשחק והוא משחק. לא בטוח שהניתוח שלו היא עובדה מוגמרת, זו פציעה שמפריעה לו אבל זה לא דבר נדיר, הרבה שחקנים עוברים את זה. נראה בסוף השנה אם הוא יצטרך לעשות ניתוחון קטן או לא".

כשנשאל על העומס המוטל על שחקניו ענה בלאט: "אני משווה את זה לעייפות בצבא. אלה שמשרתים יום יום בידיעה שכל מה שהם עושים זה קריטי עבור הצלחת הצבא והשמירה על ביטחון המדינה. הם יודעים שזה מה שהם חייבים לעשות, לוקחים את האחריות, מגלים עליונות במוטיבציה ובמחויבות, ורואים ערך עליון במה שהם עושים".

לגבי ההתמודדות עם הנסיעות המתישות של הקבוצה העונה אמר: "כשהייתי ילד אמא שלי שמה כל יום ספרים על המיטה שלי, וקראתי הרבה סיפורים, ואת חלקם אני מעביר לשחקנים, כמו הסיפור על טרויה בו כל הגלדיאטורים צריכים לדעת להתמודד יום יום ולצאת גם גיבורים וגם מנצחים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully