וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר עלתה למקום השני

הקבוצה של נועם כץ ניצחה 0:3 את הוד השרון, המאמן: "זה הניצחון הגדול ביותר העונה". 2:3 למעפיל חדרה על רמה"ש

מכבי הוד השרון הייתה חייבת היום (שלישי) ניצחון ביתי על הפועל מטה אשר כדי לשמור על המקום השני בטבלה. אלא שבניגוד לציפיות, הקבוצה הצפונית הייתה טובה יותר במשחק ביניהן בתיכון מוסינזון בהוד השרון, וניצחה 0:3.

יוחאי דדון ואלכס אוסוקין השתלטו על הרשת ומטה אשר חגגה 22:25 במערכה הראשונה. את המערכה השנייה הקבוצה של צחי אלבס פתחה טוב יותר. למרות זאת, מטה אשר כבר הובילה 19:20 וסגרה עניין עם 24:26 כשהוד השרון מבצעת 14 טעויות במערכה. המערכה השלישית כבר הייתה בשליטת מטה אשר, שלא שמטה את היתרון מהכדור הראשון וחגגה 0:3 כשהלוח מראה 18:25 לאדומים שעולים על חשבונה של מכבי הוד השרון למקום השני.

"זה הניצחון הגדול ביותר שלנו העונה", אמר בסיום המאמן נעם כץ. סנדרו סילבה הציג יכול התקפית טובה כשסיים עם 16 נקודות, תומר כץ 10 (62%) ויוחאי דדון שהצטיין עם תשע נקודות עשה את ההבדל בין הקבוצות כשהכניס התלהבות במשחקם של האורחים, דווקא מול האקסית. משחק חסימה טוב יותר ומשחק התקפה יעיל (51%) עשו את ההבדל לטובת הפועל מטה אשר.

עוד בבית העליון הערב, המעפיל חדרה ניצחה בקרית הצעירים 2:3 את א.ס. רמת השרון. הקבוצה של יניב בר נצר ניצחה במערכת פתיחה מרתונית 31:33 ועלתה ליתרון מבטיח עם 21:25 בשנייה. זה היה השלב שבו המארחים התעוררו וחתמו שיוויון 2:2 (22:25, 18:25). בשובר השיוויון המעפיל חדרה לא שמטה יתרון וסגרה עניין בקלות 6:15 בדרך לניצחון עשירי העונה. בשבת הקרובה תנעל הקבוצה את העונה כשתארח באולם בעין החורש את מכבי תל אביב (19:00).

בבית התחתון עשתה אליצור כרמיאל צעד חשוב בכיוון הפועל ירושלים השביעית בטבלה, לאחר שגברה בקלות בחוץ על מ.כ. נווה שאנן/חיפה 0:3 (18:25, 24:25, 19:25). מתנאל רדוצקי הצטיין בקבוצה של אלכס קפלן. ביום שישי, כרמיאל תהיה חייבת לנצח בבית את הפועל ירושלים בכדי להשאיר לעצמה סיכוי לסיים במקום השביעי ולהימנע מסדרת הישרדות עם נווה שאנן על מקום בליגת העל בעונה הבאה.

מכבי תל אביב תפגוש מחר ברבע גמר גביע האתגר את טומיס קונסטנצה הרומנית. המשחק יחל ב-17:55 וישודר בספורט 5+. הגומלין יתקיים בשבוע הבא בהדר יוסף.

צפו בתקציר הניצחון של מכבי הוד השרון

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully