וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ראשון לציון תומכים בקליסקי

21.2.2012 / 22:21

בצל חילופי האשמות בין היו"ר הנוכחי ליו"ר לשעבר, הבהירו האוהדים: "אנו מביעים אמון מלא ביו"ר הנוכחי ובצוות המאמנים"

מכבי ראשון לציון תחזור מחר (רביעי) להתאמן לאחר יומיים מנוחה שנתן המאמן אפי בירנבוים לשחקנים, כשברקע המלחמה בין יושב הראש של המועדון, משה קליסקי, למקים המועדון ויושב הראש החל מהעונה הבאה, יצחק פרי. לאחר שהשניים הגישו תלונות הדדיות במשטרה אמש, הגיש הבוקר פרי תביעת דיבה על סך שלושה מיליון שקל כנגד קליסקי, לאור ההתנגחויות בתקשורת והטענות שהציג בתלונה למשטרה.

ובינתיים גם אוהדי הקבוצה נכנסים לתמונה והם הוציאו הודעה רשמית סביב הסכסוך: "אנו חברי ארגון אוהדי מכבי ראשון לציון גוש ד' מתנגדים בכל תוקף למהלך המתוכנן שבו יוחלף יו"ר ההנהלה משה קליסקי ביצחק פרי. מכבי ראשון לציון, בשנים האחרונות, בנתה מרקם נדיר של מקצוענות ויציבות (כלכלית ומקצועית). אנו תמהים לגבי ההחלטה להחליף את היו"ר הנוכחי באדם שהביא את הקבוצה לירידת ליגה ופשיטת רגל".

עוד ציינו האוהדים: "אנו מביעים אמון מלא ביו"ר הנוכחי ובצוות המאמנים ומקווים שלא נאלץ לבצע פעולות נוספות על מנת להדגיש את מחאתנו החריפה למהלך. גוש ד' יפעיל את כל כוחו למנוע את המהלך ויעשה ככל הנדרש על מנת להשאיר את הצוות הניהולי והמקצועי המכהנים. בשם כל אוהדי מכבי ראשון לציון, אנו יוצאים בקריאה 'עזבו את הקבוצה שלנו בשקט'".

בתוך כך, עיריית ראשון לציון, שהעומד בראשה דב צור אחראי לדברי רבים מחברי ההנהלה לחילופי יושבי הראש, החליטה שלא להתערב בנושא ומסרה הודעה קצרה: "אנו מביעים צער שחילופי המשמרות, שסוכמו על דעת כל הצדדים, גלשו למהלך שעלול לפגוע בקבוצה".

מכבי ראשל”צ: היו”ר הגיש תלונה נגד היו”ר לשעבר

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully