וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: נימבורק נוצחה וקרובה להדחה

הקבוצה של ננו גינזבורג הפסידה 84:80 לריגה והסתבכה בתמונת העלייה. 12 נקודות לאפיק ניסים בניצחון נובו מסטו

נימבורק הצ'כית, קבוצתו של המאמן הישראלי ננו גינזבורג, הפסידה הערב (שלישי) לאחר הארכה 84:80 מול ריגה והסתבכה בתמונת העלייה לרבע גמר היורוקאפ. נימבורק ירדה למאזן 3:2 בשלב הטופ 16 של המפעל ותעלה רק אם תנצח את גראבלין במשחק חוץ במחזור הנעילה בשבוע הבא ובנוסף, ריגה תפסיד בבית לוולנסיה. נימבורק ירדה להפסקה ביתרון 36:39, אבל נעצרה על תשע נקודות בלבד ברבע השלישי. ריצת 4:13 בפתיחת הרבע הרביעי הפכה מחדש את המשחק, אבל דאיריס ברטאנס קלע ארבע זריקות עונשין רצופות בדקה האחרונה ושלח את המשחק להארכה, בה הלטבים הכריעו את המשחק. פטר בנדה קלע 22 נקודות לנימבורק וברטאנס המצוין הוביל את המנצחים עם 21.

מי שתהיה יריבתה של ריגה או נימבורק ברבע הגמר היא ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, שגברה בביתה 64:70 על בודוצ'נוסט, עלתה למאזן 0:5 והבטיחה את המקום הראשון בבית. פטריק בברלי הוביל עם 19 נקודות. יותם הלפרין כלל לא התלבש למשחק.

אפיק ניסים קלע 12 נקודות בניצחון הבכורה של נובו מסטו בטופ 16, 73:78 על בנביט הרוסית. הגארד הישראלי שיחק 22 דקות, והוסיף גם ארבעה אסיסטים, ארבעה ריבאונדים, שתי חטיפות ושני איבודים. גל מקל שיחק 15 דקות ולא קלע בהפסד בנטון טרביזו 83:74 בחוץ מול אלבה ברלין. הגארד הישראלי מסר שלושה אסיסטים. בנטון תעלה לרבע הגמר אם תנצח בבית את ריטאס וילנה בשבוע הבא.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully