וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הצמרת ניצחה ושמרה על הסטטוס קוו

הפועל תל אביב התגברה על כפר סבא 55:86 ונותרה ראשונה, באר יעקב חזרה לנצח, 85:93 על נס ציונה, וגם יבנה השיגה W

אחרי שחזרה למקום הראשון בטבלה, נדמה שהפועל תל אביב לא מתכוונת לוותר בקלות על הפסגה. היום (שלישי) התארחו האדומים של ארז אדלשטיין בשרון אצל הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הלאומית ורשמו ניצחון שישי ברציפות 55:86, שמשאיר להם יתרון של נקודה על פני מכבי "איתי" באר יעקב.

תשע נקודות בלבד קלעה הפועל תל אביב ברבע הראשון, אבל מפיגור שש בסופו היא התאוששה מצוין וירדה למחצית ביתרון 26:34. במחצית השנייה המשיכה הפועל תל אביב לתת את הטון בדרך לניצחון החשוב אחרי שאבירם זלקוביץ' סיים עם 23 נקודות ושמונה ריבאונדים וקרטיס קלי קלע 17. מוזס מארשל היה הבולט מבין קלעי כפר סבא עם 15 נקודות בלבד ו-12 ריבאונדים.

אחרי שני הפסדים רצופים, באר יעקב חזרה לנצח, כאשר הקבוצה של עידן פלדה התגברה על הסגל הקצר שלה וקצרה ניצחון חשוב בדרך להבטחת הביתיות בפלייאוף בזכות 85:93 ביתי על עירוני נס ציונה. ללא איגור סימין ודרו האוזמן, המקומיים ניצחו בזכות רבע אחרון גדול וערב מצוין של ג'רמיין הול (28 נקודות, שישה ריבאונדים). נייט מילר תרם 19 נקודות ויועד בית יוסף הוסיף 17, כשאצל המפסידים הבולט היה גייב בלייר עם 24 נקודות ולא פחות מ-18 ריבאונדים.

אליצור יבנה ממשיכה להוות פקטור חשוב בצמרת, והיא לא ממש התקשתה לדהור לניצחון חוץ בזיסמן מול עירוני רמת גן 71:91. אחרי פתיחה צמודה, יבנה דהרה עם 14:31 ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון 35:53, ומשם לא שמטה את היתרון. 27 נקודות של אלעד הופמן ו-16 של בריאן ליאנג השאירו את הקבוצה במקום השלישי שבוע נוסף, כאשר 20 נקודות של דור דוידי לא הספיקו לרמת גנים, שימשיכו להיאבק על כניסה לפלייאוף.

מורגן כיכב, רמלה ניצחה

מכבי הוד השרון ממשיכה לקוות לתפוס את המקום הרביעי ולהימנע בפלייאוף ממפגש עם הפועל תל אביב או באר יעקב. אלא שהיום היא הפסידה 90:86 להפועל לב השרון מהתחתית, שחוזרת לנצח אחרי שלושה הפסדים. שתי דקות לסיום הוד השרון חזרה מצוין עם שלשה של היידן רטנר ל-87:84, אבל אוריה גור קלע שלוש נקודות מהקו. גרי גנדל עוד הוריד לארבע שבע שניות לסיום, אבל זה לא הספיק. גריידי ריינולדס סיים עם 19 למנצחים, אנתוני ג'ונסון עם 27 למפסידים.

הפועל קרית טבעון השיגה ניצחון 79:96 על עירוני קרית אתא שמקפיץ אותה אל המקום הרביעי בטבלה, השלישי ברציפות. אחרי 35:46 במחצית, המארחים שמרו על היתרון והשלימו עוד ניצחון מצוין כשלירז אריאלי סיים עם 26 נקודות ורמון קלמנטה קלע 21 נקודות והוריד 20 ריבאונדים. טוני יאנגר סיים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים לקרית אתא.

שתי קבוצות נוספות שנאבקות על מיקום לפני סוף הליגה הסדירה הן הפועל עפולה ואליצור רמלה, כאשר הרמלאים נזקקו להארכה כדי לנצח 77:84. שלשה חשובה של אילן ברקוביץ' 36 שניות לסיום העניקה יתרון של חמש לרמלה, שמשם המשיכה עד הסוף. סטייסי מורגן סיים עם 31 נקודות ועשרה ריבאונדים, כשבצד המפסיד היו אלה רוני לאמל (23 נקודות) וגרג טודניק (22) הבולטים.

האחרונה בטבלה הפועל יקנעם/מגידו עדיין מאמינה בסיכוייה לשרוד, והיום היא אספה ניצחון שישי, כשהיא גברה על עירוני נהריה, שכנראה תיאבק איתה עד הסוף, 83:100. אחרי ההפסד לעירוני רמת גן, ניצחו שחקניו של רועי חגאי כשראשון טרנר הפגיז 32 נקודות ו-13 ריבאונדים ומחק כל נסיון של האורחים לחזור ברבע האחרון. 22 של אורן בן חמו מנהריה לא הספיקו כדי לעצור את רצף ששת ההפסדים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully