וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לין: "אי אפשר לצפות שמיד תהיה כימיה"

בניו יורק ניסו להסביר את ההפסד לנטס במשחק החזרה של כרמלו, שאמר: "אני רק רוצה להשתלב במערכת שעובדת"

בניו יורק חיכו בחשש מסוים בשבועיים האחרונים לשובו של כרמלו אנתוני, שצפה מהספסל בג'רמי לין עושה נפלאות ומחזיר את הניקס לחיים. הלילה (בין שני לשלישי) התאמתו כמה מהחששות של יושבי המדיסון סקוור גארדן, כשמלו חזר לפרקט, סיפק רק 11 נקודות ב-4 מ-11 מהשדה ב-37 דקות וראה את קבוצתו מפסידה בבית 100:92 לניו ג'רזי.

"המטרה שלי הייתה לנסות לא לעשות יותר מדי", הסביר אנתוני. "רק להשתלב ולשחק את המשחק שלי בתוך המערכת כפי שהיא עובדת בשבועיים האחרונים. רציתי למסור את הכדור, למצוא את השחקן הפנוי, לקבל את ההחלטה הנכונה, והרגשתי שעשיתי את זה, לגבי הקליעה פשוט הייתי צריך להוריד חלודה".

לין, שהצליח לאבד שלושה כדורים בלבד וחילק 9 אסיסטים אבל קלע רק 7 מ-18 מהשדה בדרך ל-21 נקודות, אמר: "לא הגענו עם מספיק אנרגיה בצד ההגנתי, ואני במיוחד. כמובן שאם דרון וויליאמס קולע יותר מ-30 נקודות זה כישלון, ולכן הפסדנו. אנחנו לא במצב של פאניקה, אי אפשר פשוט לצרף שחקנים ולצפות שתהיה כימיה נהדרת ברגע. נצטרך להשתפר תוך כדי הקשיים, אבל כל עוד כולנו נהיה מחויבים לכך נהיה בסדר".

מהעבר השני גנב דרון וויליאמס את ההצגה עם 38 נקודות, וכשנשאל איך התכונן לקרב הרכזים מול הסנסציה של הליגה אמר: "לא צפיתי בהרבה משחקים של לין, אבל אני עוקב אחרי טוויטר, וראיתי שאחרי המשחק הקודם קיבלתי הרבה ציוצים כמו 'ג'רמי לין הרס את דרון וויליאמס', אז בהחלט סימנתי את המשחק הזה בלוח השנה שלי".

עוד הלילה: סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי דוהרות, קאמבק מוצלח לרוז

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully