וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "מאנצ'יני משחק הגנתי מדי כי הוא איטלקי"

דייגו מראדונה מבקר את קון אגוארו במנצ'סטר סיטי, ומבקר את המאמן שלה: "עם חומר השחקנים שיש לו, הוא לא מעז מספיק"

דייגו מראדונה נמצא במנצ'סטר בימים אלה על מנת לבקר את חתנו, סרחיו אגוארו, שמשחק במנצ'סטר סיטי. מראדונה, כוכב העבר הארגנטינאי וכיום מאמן אל וואסל, התייחס למאבק האליפות באנגליה בין שתי הקבוצות ממנצ'סטר, וביקר את סגנון המשחק של מאמן סיטי רוברטו מאנצ'יני.

"הלב שלי עם מנצ'סטר סיטי, אבל אני חושב שמאנצ'יני, עם כל השחקנים שיש לו, לא מעז מספיק", אמר מראדונה בן ה-51, "הוא משחק קצת יותר מדי הגנתי. אולי זה כי הוא איטלקי".

יש לציין שסיטי נמצאת בפסגה האנגלית, ועל אף שהיא הודחה מהגביע האנגלי ומליגת האלופות - היא כבשה העונה 64 שערים ב-25 משחקים בפרמיירליג.

מראדונה, כידוע, קרוב מאוד לאגוארו, בעיקר מאז שהתחתן עם בתו, אך עדיין יודע להעריך את יונייטד. "מבחינת קבוצה, עם הסגנון שמאפיין אותה, יונייטד משחקת יותר אגרסיבי", אמר מראדונה, "אבל אם עליי לתמוך בקבוצה אחת מבין השתיים, אני אוהד של החותן שלי".

מראדונה הביע את דעתו על המעבר של אגוארו לסיטי, לאחר שעזב את אתלטיקו מדריד. "כשאני רואה היום את המשחקים של קון, אני חושב שאם הוא היה נשאר במדריד זה היה יוצר עבורו משחקים הרבה יותר מעניינים מאשר פה בסיטי", אמר מראדונה, "אמרתי לנשיא אתלטיקו שלקון יש פוטנציאל גדול ושהוא יוכל לעשות איתו היסטוריה, אבל הוא לא הקשיב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully