וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "בית"ר היום במצב הכי גרוע שאני זוכר אותה"

21.2.2012 / 8:30

אלי כהן מכיר בקשיים של בית"ר ירושלים במאבקי התחתית: "זקוקים להמון מזל". הקבוצה תעמוד לדין על זריקת הכוס על הקוון

בבית"ר ירושלים קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו המאופס מול מכבי תל אביב אתמול (שני) בטדי. מצד אחד, במועדון מאוד רצו את הנקודות לאור המצב הקשה בתחתית והעובדה כי הקבוצה תשחק בשבועיים הבאים נגד מכבי חיפה וקרית שמונה. מנגד, אירועי המחצית השנייה והעובדה כי אלמלא אריאל הרוש הקבוצה הייתה יורדת מנוצחת, גרמו לאנשי המועדון להעריך את הנקודה.

כמו כן, תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את בית"ר בעבירה של התפרעות אוהדים, בגין זריקת הכוס אתמול על שופט הקו עמיחי מוזס. הדיון יתקיים ביום שלישי הבא, 28 בפברואר. כזכור, אחרי המשחק נגד סכנין בית"ר הועמדה לדין על זריקת שקית גרעינים, והיא ספגה קנס של עשרת אלפים שקל, אך אין לה עונש על תנאי שעומד לרעתה.

במועדון החמיאו בסיום לאנדריי פיליאבסקי ולאבי ריקן (ששיחק כמגן ימני), אך נשמעה לא מעט ביקורת על שחקני החלק הקדמי ובראשם עמית בן שושן וליאונרדו פאסוס שמתקשים לייצר מצבים בהתקפה יחד עם דריו פרננדס וסטיבן כהן. בקבוצה אמרו: "אם החלק הקדמי לא יתעורר לא נישאר בליגה".

הבלם הוותיק תומר בן יוסף אמר: "מטבע הדברים אנחנו מסופקים מהתוצאה, כל נקודה חשובה לנו בשביל להשיג את המטרה. בית"ר ירושלים זה מועדון מפואר ויש חשיבות עליונה להשאיר את המועדון הזה בליגה. אפשר לומר שאנחנו מאמינים היום יותר מבעבר שאפשר להישאר בליגה. יש היום יותר סדר במשחק שלנו, אנשים יודעים מה לעשות במגרש. צריך לאגור כמה שיותר נקודות".

מאמן הקבוצה אלי כהן הרגיש שזכה בנקודה הזאת: "אני מסתכל על חצי הכוס המלאה ומבחינתי הנקודה הזאת היא כמו זכייה במפעל הפיס. המחצית השנייה הייתה קטסטרופלית. עם כל הסיבות שיש, עדיין אסור שזה יקרה לנו. אני עדיין מחפש את המנהיגים שיחזיקו את הכדור ויניעו אותו בסבלנות. מכבי לא נתנה הצגה גדולה במרכז השדה פשוט יש לה שחקנים קדמיים מסוכנים מאוד כמו עטר, קולאוטי ויצחקי, והשחקנים שלי עדיין מבוהלים וחסר להם ביטחון. אני חושב שהנקודה הזאת תחזיר לשחקנים את האמונה שאפשר לעשות יותר".

על העובדה שהקבוצה מיעטה להגיע למצבים וסובלת מבעיות קשות בהתקפה אמר כהן: "חשוב לא לקבל גולים ולא להתפרק, מה שאפיין את בית"ר במשחקים הקודמים. ככה תחזור האמונה שגם במשחק פחות טוב אפשר להוציא נקודה וגם לגנוב ניצחון. אנחנו נתמודד עם קבוצות ברמה שלנו, לא נתמודד בכל פעם מול מכבי תל אביב. חשוב שנצבור כמה שיותר נקודות לקראת הפלייאוף שם נתמודד עם קבוצות חלשות יותר".

חיים מגרלשוילי: "יש אווירה חדשה"

לקראת שני המשחקים הקרובים עם מכבי חיפה וקרית שמונה, השריף שואב כוחות מההיסטוריה שלו בבית"ר: "גם ביכולת הזאת הצלחנו להוציא נקודה. אפשר להאמין גם בניסים ואנחנו זקוקים להרבה מזל. הקבוצה היום היא במצב הכי גרוע שהייתה מאז שאני מכיר אותה.

"השחקנים היום נמצאים במשבר אבל אני מאמין שאם הביטחון יחזור, אז יש כאן שחקנים טובים. יחד עם השחקנים שהצטרפו לא מזמן אפשר להישאר בליגה, רק שעדיין צריך לגבש את הקבוצה. אני לא חושב שזו קבוצה צעירה מדי בשביל הלחץ של קרבות התחתית, בעונת האליפות של בית"ר ב-97 כל הכוכבים שלי היו בני 22-24 והם לקחו אליפות".

חיים מגרלשוילי אמר בסיום: "אני מבסוט. בעבר היינו מפסידים את המשחקים האלה. ברור שהמטרה שלנו היא תמיד לנצח, אבל לא צריכים להיות חזירים. 0:0 זו תוצאה טובה כדי לעצור את הסחף. אנחנו עובדים על שיפור החלק ההתקפי באימונים, אנחנו עושים הכל בשביל להבקיע שערים כי בסופו של דבר זה הכדורגל, אנחנו צריכים קודם כל לא לספוג והשערים יגיעו.

"יש אווירה חדשה. באופן כללי אנחנו נראים טוב וזה מה שחשוב. ברור שיש אמונה שנישאר בליגה, אנחנו פשוט חייבים להאמין. קיבלו אותי פה ממש יפה ואני מאוד שמח פה, אם יהיו תוצאות קצת יותר טובות אז הכל יהיה יותר טוב".

* המשחק המרכזי ששודר אמש בערוץ הראשון הניב רייטינג ממוצע של 10.4 אחוז ופיק צפייה של 12.2 אחוז.

עוד על בית"ר ירושלים:

בית"ר נפרדה ב-0:0 מול מכבי תל אביב בטדי

אריאל הרוש מבהיר: ”המאמן אמר קודם כל לא לספוג”

שלום תקווה סבור: בית"ר חלשה בהשוואה ליריבות בתחתית

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully