וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי דיכטר התארח בערב מיוחד בדניס הישרדות

חבר הכנסת, שמוביל יחד עם דניס האנובר את פרויקט השיקום לעבריינים צעירים, הגיע לערב שנה לפרויקט ואמר: "זכות גדולה"

חבר הכנסת אבי דיכטר התארח הערב (ראשון), בבית אומנויות הלחימה של דניס הישרדות בראשותו של דניס האנובר, לציון שנה לפרויקט שיקום עבריינים צעירים בעזרת ספורט אומנויות הלחימה.

במהלך השנה האחרונה הוביל דיכטר יחד עם האנובר והרב אקשטיין את הקמתו של פרויקט שיקום עבריינים צעירים בעזרת ובתמיכת מאמני דניס הישרדות, המאמנים את הילדים ומלווים אותם לאורך כל השנה כחלק ממסגרת שיקומית.

במהלך האירוע אמר דיכטר: "זו זכות גדולה להיות חלק מקהילת דניס הישרדות, שמוכיחה לכולם שגם באומנויות הלחימה יודעים להפוך איום להזדמנות ולקחת חלק בשיקום בני נוער והעצמתם בעזרת ספורט תחרותי ופיזי".

שיטת דניס הישרדות הינה שיטת לחימה בינלאומית המשלבת בין כמה אמנויות לחימה קיימות: ג'ודו, קראטה קיוקושינקאי, איקידו, קונג פו, ג'ו ג'וטסו והגנה עצמית. שיטת לחימה זו פותחה בשנת 1957 על ידי דניס האנובר ומכונה על שמו.

בשנת 1983 הכירה "ההתאחדות האירופאית לג'ו ג'וטסו" בשיטה זו וזיכתה את דניס בתואר הכבוד של דוקטור לאומנויות לחימה. השיטה זכתה גם להכרה על ידי מנהל הספורט/ אגף החינוך כשיטת אומנות הלחימה הרשמית של מדינת ישראל משנת 1991. בין היתר, זכתה גם להכרה מצד משרד החינוך, רשות הספורט, מכון וינגייט והפדרציה האירופאית לג'ו ג'וטסו.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי דיכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully