וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן ייערך גמר גביע המלך?

ההתאחדות הספרדית הודיעה על שלוש אופציות: ויסנטה קלדרון, מסטאייה וקרטוחה בסביליה. בארסה ובילבאו יחליטו במשותף

ההתאחדות הספרדית הודיעה הערב (שישי) על שלושה אצטדיונים שמועמדים לארח את גמר גביע המלך בין ברצלונה לבילבאו: ויסנטה קלדרון במדריד, מסטאייה בוולנסיה או אסטדיו לה קרטוחה בעיר סביליה. זאת, מאחר וריאל מדריד סירבה לאפשר את קיום המשחק בברנבאו, האצטדיון שהיה מועדף על שתי הקבוצות שישחקו בגמר.

משחק הגמר יתקיים ב-20 או ב-25 במאי (תלוי אם ברצלונה תעלה לגמר ליגת האלופות). שתי הקבוצות הן אלו שיקבלו את ההחלטה לגבי האצטדיון בו ישוחק המשחק והמיקום הסופי ייקבע בשבוע הבא. על פי דיווחים בספרד, אצטדיונה הביתי של אספניול היה מועמד לאירוח המשחק, אך ירד מהפרק.

בריאל טענו כי הברנבאו עובר שיפוצים בסוף חודש מאי, אך הטענה הרווחת היא כי במועדון לא רצו לראות את ברצלונה חוגגת תואר במדריד. דובר ההתאחדות חוזה קרטרו התייחס לנושא ואמר: "אני לא יכול לשפוט. הראה שעבודות השיפוץ תוכננו מראש לפני חודשים. אני לא מבין למה אנשים ממהרים לדעת היכן יתקיים משחק שמתוכנן לסוף חודש מאי".

כאמור, האופציות שעומדות על הפרק הן אצטדיונן הביתי של ולנסיה ואתלטיקו מדריד ואסטדיו לה קרטוחה בעיר סביליה, אצטדיון שלא משמש את קבוצות העיר, סביליה ובטיס. אגב, ב-2009 כשברצלונה ניצחה את בילבאו בגמר גביע המלך, המשחק התקיים במסטאייה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully