וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אום אל פאחם ומכבי הרצליה נפרדו ב-0:0

הקרב על הפלייאוף העליון הסתיים עם תיקו מספר 12 לאורחת ושביעי ללא שערים. ניצחון לבית"ר תל אביב רמלה, 2:2 להכח

המחזור ה-24 בליגה הלאומית מגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. מכבי אום אל פאחם ומכבי הרצליה נפרדו ב-0:0. בית"ר תל אביב רמלה גברה 2:4 על מכבי באר שבע ובקרב תחתית נוסף נפרדו מכבי בת ים והכח עמידר רמת גן ב-2:2 דרמטי במיוחד.

מכבי אום אל פאחם - מכבי הרצליה 0:0

האורחת, מלכת התיקו של הליגה, סיימה בתוצאה האהובה עליה בפעם ה-12 העונה כאשר שבע מתוצאות התיקו הללו היו 0:0. הקרב בין שתיי מההתקפות הגרועות בליגה היה מאבק ישיר על הפלייאוף העליון ובסיומו הרצליה שמרה על המקום השישי ואילו אום אל פאחם, עבורה היה זה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, נותרה במקום השמיני במרחק שתי נקודות מהרצליה.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי באר שבע 2:4

נועלת הטבלה רושמת הפסד חמישי ברציפות ומשחק תשיעי ללא ניצחון בדרך הבטוחה לליגה א'. נבו מזרחי, שהגיע בינואר ממ.ס אשדוד, העלה את המארחים ל-0:2 במחצית הראשונה (2, 27), הדרומיים איזנו בזכות שערים של גאגא צ'חטיאני (59) ונדב קידר (65), אבל זה לא הספיק. איציק אבושדיד שנמצא בכושר מצוין החזיר את היתרון בדקה ה-74 ושרון גורמזנו חתם בתוספת הזמן. ניצחון ראשון לבית"רים אחרי שלושה משחקים שמעלה אותם למקום ה-12, מרחק נקודה מהפלייאוף האמצעי.

מכבי בת ים - הכח עמידר רמת גן 2:2

שתי הקבוצות סגרו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון והסתבכו עוד יותר בתחתית בעקבות הניצחון של בית"ר תל אביב רמלה. רן בן שמעון (73) מחק יתרון מוקדם של עומר רפס (44) לפני הסיום הדרמטי. בן שמעון הפך בדקה ה-89, אבל גם רפס השלים צמד וקבע חלוקת נקודות חמש דקות בתוך תוספת הזמן. בת ים שקועה מתחת לקו האדום, הכח מקדימה אותה בחמש נקודות.
ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully