וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה: "הגניחות טבעיות, לא אפסיק עם זה"

המדורגת מספר 1 בעולם הגיבה לטענות נגדה: "כמו שאנשים נוחרים, אני גונחת. מי שחושב שהוא מפסיד בגלל זה, אדם חלש"

ויקטוריה אזרנקה זכתה אמש (ראשון) בתואר השלישי שלה מתחילת השנה, בטורניר דוחא היוקרתי, לאחר שניצחה בקלות 1:6, 2:6 את סמנתה סטוסור האוסטרלית בגמר. הבלארוסית, ששיפרה את מאזנה המושלם מתחילת השנה ל-0:17 ונמצאת במקום הראשון בעולם מאז הזכייה באליפות אוסטרליה הפתוחה, התייחסה בראיון לביקורת שמותחת בה לגבי הגניחות שהיא משמיעה במהלך חבטות. מה שגרר אפילו חיקויים מצד הצופים ברוד לייבר ארינה במלבורן.

"זה יהיה איתי לאורך כל הקריירה שלי", אמרה אזרנקה שתשחק השבוע בטורניר דובאי לאחד הכתבים, "אבל בוא אני אשאל אותך: אתה נוחר? אתה יכול לשלוט בזה? יש דרכים להתמודד עם זה, אבל אתה בכל זאת נוחר. נכון? אז זה טבעי מבחינתך. אז הגניחות הן טבעיות מבחינתי ולדרך שבה אני משחקת טניס. זה הכל. אני לא הולכת לעצור את זה ואני לא מתייחסת לזה בכלל. אני פשוט מתנהגת כמו שאני. אני לא יכולה לדבר בשמן של שחקניות אחרות, אבל אף אחת לא הגיע אלי וביקשה ממני להפסיק. אם מישהו רוצה להאשים ולהגיד שהוא מפסיד כי היריב גונח או משהו כזה, שיגיד. אני חושבת שאלה אנשים חלשים".

כזכור, אזרנקה ספגה לאחרונה ביקורת מרומזת יותר ופחות מעמיתותיה, כולל שתיים מחברותיה הטובות ביותר בסבב, קרוליין ווזניאקי ואגניישקה רדוואנסקה. הדנית אמרה באוקטובר האחרון ש"יש שחקנים שעושים את זה בכוונה". הפולניה אמרה ש"כמובן שכל אחד יכול לעשות רעש, זה טניס, אבל אני חושבת שזה פשוט רועש מדי. אני לא חושבת שזה הכרחי לצעוק כל כך חזק. אז אם ה-WTA רוצים לעשות משהו, למה שלא יעשו?".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully