וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "רוצה לבנות קבוצה שתאתגר את ברצלונה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מצהיר ומבהיר: "רוצה לפרוש בתחושת ניצחון, חושב שיהיה לי תפקיד ביונייטד כשאסיים לאמן"

אחת השאלות המרתקות באי הבריטי בשנים האחרונות היא כמה זמן סר אלכס פרגוסון עוד ימשוך בתפקידו? המנג'ר, שחגג לאחרונה 25 שנים על הקווים באולד טראפורד, כבר בן 70, אבל עושה רושם שהוא ממש לא מתכוון לעצור. לאחרונה הוא הצהיר כי הוא מתכוון לפרוש "מתישהו בשלוש השנים הקרובות" וכעת הוא מחדד מעט יותר את תוכניותיו לקראת העתיד.

"אתה תמיד רוצה לפרוש בתחושת ניצחון", אמר השועל הסקוטי הותיק, "אני מקווה שאוכל לעשות זאת. לא יודע עוד כמה זמן יש לי לאמן, אבל אם אשאר בריא כמו שהייתי עד עכשיו, אני לא חושב שעוד שנתיים או שלוש יעשו לי רע".

פרגוסון הוסיף כי הוא "רוצה לבנות קבוצה שתאתגר את הדומיננטיות של ברצלונה ביבשת" והוסיף: "לא אחזור למגרש האימונים של הקבוצה אחרי הפרישה, אבל אשאר חלק מהמועדון. אני חושב שיהיה לי איזשהו תפקיד ביונייטד אחרי שאפרוש".

כזכור, פרגוסון כבר הודיע בעבר כי הוא מתכוון לפרוש מתפקידו. אז זה קרה בעונת 2001/02, כשגמר ליגת האלופות נערך בגלזגו, העיר בה נולד. אלא שחלומו לשחק שם התפוגג אחרי הדחה בחצי הגמר מול לברקוזן והקבוצה שלו גם סיימה את הליגה רק במקום השלישי. לימים, פרגוסון קרא להודעת הפרישה שלו מאז "אסון מוחלט", כך שהעיתוי העתידי לגבי פרישה אמיתית צפוי להיות תלוי בתוצאות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully