וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרי: "קורא לאוהדים להפסיק עם הקריאות נגד אבוקסיס"

20.2.2012 / 10:56

מגן בני יהודה התייחס לעימות המתמשך בין אוהדי הכתומים למאמן: "זה לא מוסיף, לא לנו השחקנים ובטח לא לקבוצה בכלל"

בני יהודה עשתה אמש (ראשון) צעד נוסף להבטחת המקום בפלייאוף העליון לאחר שה-0:0 נגד מכבי חיפה היה המשחק השביעי שלה ברציפות ללא הפסד. על רקע המחסור בשערים בלטה מחאתם של אוהדי בני יהודה נגד יוסי אבוקסיס, כאשר בנוסף לשלטים ולכרזות שהונפו באצטדיון, קיבלו האוהדים את מאמן הקבוצה בשריקות בוז וקללות לאורך כל 90 הדקות. צריך לציין שהיו גם חלקים בקהל שעודדו את המאמן וקראו קריאות עידוד בשמו, אך אין ספק שנכון לעכשיו גם לאחר ההתנצלות הפומבית שפרסם אבוקסיס, המצב בינו לבין אוהדי הקבוצה רחוק מלהיות אידיאלי.

"אני חושב שזה ממש לא יפה. אני לא יודע למה הם צועקים ליוסי ואיזו סיבה יש להם כי הקבוצה משחקת די טוב ואנחנו נמצאים במקום שבו אנחנו צריכים להיות וחבל שזה קורה", אמר הקפטן כפיר אדרי בהתייחסו למחאה, "אני רוצה לקרוא לאוהדים ולהגיד להם להפסיק עם הקריאות. זה לא מוסיף, לא לנו השחקנים ובטח לא לקבוצה בכלל. אני חושב שאם האוהדים יהיו איתנו ולא יהיו עסוקים מהדקה הראשונה בלקלל את המאמן, זה יעזור לנו וחבל שזה מה שמעסיק אותם היום. אין ספק שכשהם איתנו, אנחנו הרבה יותר טובים".

המגן הוותיק התייחס למשחק הוסיף: "אני חושב שהייתה לנו מחצית שנייה ממש טובה. הגענו להמון מצבים, שלטנו בקצב ועד הרחבה שלהם היינו ממש טובים. במסירה האחרונה היינו חסרים קצת דיוק וחבל. אני חושב שגם עם תוצאה שכזו אפשר לצאת מעודדים. נכון לעכשיו המטרה היא הפלייאוף העליון. היה לנו ברור כבר לפני חודשיים שהמאבק יהיה קשה וכל נקודה היא קריטית וחשובה".

במחזור הקרוב תתארח בני יהודה אצל המוליכה עירוני קרית שמונה ואדרי נשאל האם קבוצתו תנחיל למובילה הפסד ראשון אחרי 24 משחקים ללא הפסד: "הם עושים עונה מדהימה, אבל אני חושב שהוכחנו העונה שאנחנו קבוצה טובה. נתכונן טוב, נגיע לשם ונקווה לתוצאה טובה. קשה לי לראות מישהו אחר שלוקח מהם את האליפות".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully