וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שחקנים ביקשו שפרסום ההרכב יוקדם

20.2.2012 / 10:09

במועדון עדיין לא נרגעו מההפסד להפועל פ"ת. השחקנים טוענים: יש מתח לא בריא. הרוש לחבריו: "נמאס לי, מדכאים אותי"

מספר שחקנים בהפועל באר שלחו בימים האחרונים מסר עקיף להנהלה בנוגע לשעת פרסום ההרכב לפני משחקים. הסיבה: גיא לוי נוהג לפרסם את ההרכב סמוך לתחילת המשחק, מה שלטענת חלקם "משאיר את השחקנים במתח לא בריא וגורם לבלבול". לא בטוח שלוי ייענה לבקשה, משום שהוא מקפיד לא למהר בפרסום ההרכב לפני משחקים. אתמול, אגב, ערך המאמן אסיפה בה ביקש מהשחקנים להרים את הראש וניסה לחזק בהם את האמונה שהקבוצה יכולה לשרוד. עד תום הסיבוב נותרו לבאר שבע ארבעה משחקים: מכבי פתח תקוה (חוץ), אשדוד (בית), בני יהודה (חוץ) וראשון לציון (בית).

במועדון עדיין לא נרגעו מההפסד להפועל פתח תקוה. השחקנים טוענים כי לאחרונה נוצר גל של שחקנים ממורמרים במועדון, בניהם המגן שמעון הרוש שבתקופה האחרונה הפך משחקן הרכב קבוע לשחקן שלא נכלל בסגל. לחבריו בקבוצה הוא אמר השבוע: "נמאס לי מהמצב הזה. מדכאים אותי". גם המגן דרשקו בוז'וביץ' לא מרוצה ממעמדו. הפיחות שחל במעמדו של עידו אקסברד בשלבים מסוימים העונה, וכן הסכסוך המתמשך עם אמג'ד סולימאן שהחליט לעזוב לאחי נצרת לאחר מספר שיחות עם ההנהלה, לא תרמו לאווירה הכללית במועדון. כפי שפורסם מיד לאחר ההפסד, אקסברד נזקק לליווי משטרתי בדרך חזרה הביתה כשהוא מלווה בחברו, פביאן סטולר. עוד לפני שהגיע לרכבו ניסו אוהדים לטלטל אותו. "ככה זה עם הקהל, פעם אתה למעלה ופעם למטה. אין לי שום טענה נגד ביקורת כל עוד היא לגיטימית", אמר אתמול החלוץ.

יש לציין כי למרות הירידה מתחת לקו האדום לוי זוכה לגיבוי מלא מהמערכת. "אולי הגיע הזמן שאלונה תיזום עוד שיחה ותנער את השחקנים", אמר אתמול גורם במערכת. "לפי ההתנהלות העונה, הקבוצה מצליחה יותר כשהיא מעורבת בפרטים הקטנים".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully