וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון: "אני בהלם, שיחקנו בחוסר בגרות. כמו ילדים"

19.2.2012 / 7:02

קשר הפועל באר שבע כואב: "כל שבוע יש טלטלה". אקסברד נזקק לליווי משטרתי. ביקורת נגד התחלופה בעמדת המגן

חלוץ הפועל באר שבע, עידו אקסברד, נזקק אתמול (שבת) לליווי משטרתי ביציאה ממתחם חדר ההלבשה בוסרמיל לכיוון רכבו. הסיבה: אוהדי הפועל באר שבע שהמתינו בחוץ איימו לפגוע בשחקנים. השחקן חזר הביתה יחד עם קשר הפועל פתח תקוה, פביאן סטולר. עוד לפני שהגיעו למקום אוהדים ניסו לטלטל את רכבו וכמה מהם צעקו לעברו: "שיחקת בפתח תקוה שנה שעברה. ניסית לעזור להם להישאר בליגה". הטענות של האוהדים כלפי החלוץ לא התקבלו בעין יפה אצל השחקנים. "בושה וחרפה שהוא בכלל זוכה לביקורת, אותם אוהדים הניפו אותו על הכתפיים אחרי ניצחונות, הם בכלל זוכרים מי מלך השערים של הקבוצה?". סטולר עצמו נשמע מופתע וסיפר לחבריו: "האוהדים של באר שבע משוגעים, בנס יצאנו משם". הקשר השוויצרי זכה גם הוא למטר של קללות, כשהאוהדים קראו לעברו: "למה לא באת לפה? הלוואי ותרד ליגה".

אוהדי באר שבע נותרו דקות ארוכות מחוץ למתחם חדר ההלבשה. חלק מהקריאות הופנו נגד גיא לוי, ואחרות נגד השחקנים. הקשר יוסי שבחון ניסה להסביר את המצב כשאמר: "זה היה משחק שצריך להיגמר בארבע או חמש אפס לנו. היינו טובים מהם גם בעשרה שחקנים והחמצנו. גם אחרי ההרחקה של נאסר הרגשתי שהם לא מסכנים אותנו. כשהחמצתי קיוויתי שלא אצטער על כך בסיום המשחק ואני נסער עכשיו בגלל ההחמצות שלי זה כמו חרב בלב. אני החמצתי ברשלנות, עידו החמיץ. אלו דברים שקורים.

"אני לא מבין איך ב-10 שחקנים תופסים אותך בדקה ה-90 במתפרצת? אני בהלם ממה שקרה. ב-20 הדקות האחרונות שיחקנו בחוסר בגרות כמו ילדים. קבוצה שרוצה להישאר בליגה לא צריכה לנסות לנצח 1:4. מצפה לנו דרך קשה מאוד עד הסיום". על התהפוכות בתחתית אמר: "כל שבוע יש טלטלה בתחתית. בכל שבוע קבוצה אחרת יוצאת מאושרת. הפועל באר שבע הוכיחה מקצועית שהיא טובה יותר מהקבוצות האחרות בתחתית ואני מקווה שמהמשחק הזה נפיק את הלקח. זה לא ההפסד שיוריד אותנו ליגה אלא זה שילמד אותנו לדעת להסתפק לפעמים במועט".

לחלק מהשחקנים ישנה ביקורת מסוימת בנוגע לתחלופה בעמדת המגן הימני. העובדה שהמגן הימני דרשקו בוז'וביץ' ממורמר משום ששיחק רק 45 דקות מאז הגעתו, רק מוסיפה לתחושה של השחקנים. "אנחנו עושים מעצמנו צחוק עם התפקוד של המגנים. גביש היה אתמול בסדר גמור, אבל הוא צריך להיות בלם. גילי לנדאו עשה חילוף על הראש שלנו והכניס את ארמון בן נעים לאגף כדי לנצל את המהירות שלו, ללא תגובה מצדו של גיא. אם בוז'וביץ' כזה גרוע, למה גיא החתים אותו בכלל?", אמר שחקן בקבוצה. יחד עם זאת, במועדון היו מרוצים ממשחק ההתקפה. "גיא העמיד את הקבוצה נכון והנעת הכדור בחלק ההתקפי הייתה טובה. סבלנו מהחמצות שלא אופייניות לנו. אקסברד ושבחון הם לא שחקנים שמחמיצים ממצבים כאלה". כזכור, עוד אתמול אמרו שחקנים בקבוצה: "אחרי המשחק הרגשנו שהלחץ חזר לכאן ואסור שהוא ישפיע עלינו, כי אם זה יקרה, נתמוטט. מי היה מאמין שנפסיד במשחק הזה? לאורך כל השבוע האמנו בעצמנו, אבל הכל התפוצץ לנו בפרצוף".

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully