וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין ונעים ערכו שיחת פיוס

19.2.2012 / 22:58

עזיבתו של המאמן בטונים צורמים גרמה למתיחות בין היו"ר לגל יוסף ואנשי גאידמק. לפיכך, התקיימה פגישה להרגעת הרוחות

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין והמאמן לשעבר יובל נעים ערכו ביניהם שיחת פיוס כדי לשים מאחור את המתיחות שנוצרה בעקבות עזיבת המאמן. נעים עזב את בית"ר עם תחושות קשות וכתוצאה מכך נוצרה מתיחות גם בין גל יוסף, חברו של נעים ומקורבו של ארקדי גאידמק, לבין איציק קורנפיין שרצה לראות את המאמן מחוץ לקבוצה. לפיכך, נפגשו קורנפיין ונעים במסעדה בירושלים, התפייסו ושמו את הפרשה מאחוריהם. זאת, גם במטרה להרגיע את הסערה שנוצרה במערכת היחסים בין קורנפיין וגל יוסף בימים האחרונים.

כזכור, ביום שישי האחרון נפגשו קורנפיין ויוסף עם גאידמק ושם שטח יוסף את טענותיו לגבי התנהלותו של קורנפיין בכל הנוגע לעזיבתו של נעים. קורנפיין לא אהב את הטונים ודרש סמכות בלעדית בכל הנוגע לניהול עניייניה השוטפים של הקבוצה וההחלטות הקשורות אליה. כשראו כולם כי העניינים מסרבים להתקרר והמתיחות בין קורנפיין לגל יוסף לא יורדת מסדר היום, הוחלט לפתור אותה באמצעות הפגישה בין קורנפיין ונעים.

בכל מקרה, קורנפיין כבר הודיע לגאידמק כי בתום העונה הקבוצה תהיה חייבת הזרמת כספים מצד בעל הבית אחרת יהיה בלתי אפשרי להמשיך ולתפעל אותה ועל פי החלטתו של גאידמק יוחלט על המשך התנהלות המועדון לקראת עונת המשחקים הבאה ללא קשר לליגה בה תשחק הקבוצה.

שני, 20:50: בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully