וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי תל אביב: שרן ייני פצוע ומחוץ לסגל

מאמנה החדש של בית"ר ירושלים ישמח לשחזר את המשחק נגד מכבי תל אביב מהקדנציה הקודמת בטדי (שני, 20:50, ערוץ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בקדנציה הקודמת של אלי כהן בבית"ר ירושלים, בעונת 2002\2001, משחק הפתיחה שלו בטדי היה נגד מכבי תל אביב, אותו משחק בו מני לוי התמוטט ולא התאושש עד היום. המשחק הופסק ובמשחק החוזר ניצחה בית"ר 0:1.

*מכבי תל אביב נוצחה בשישה מתוך שמונת משחקי החוץ האחרונים שלה.

*בית"ר נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה ביחס שערים של 7:0.

* במשחק הקודם בין השתיים ניצחה בית"ר 0:1 ברמת גן משער של עמית בן שושן. מאז ועד היום בן שושן לא כבש.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מאמן הקבוצה אלי כהן הקרין בפני השחקנים את הטעויות מהמשחק האחרון של הקבוצה נגד עירוני רמת השרון וכמו כן קטעים משני משחקים של מכבי תל אביב. המתאבן האמיתי של הוידאו היה סרטון על רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג, החלמתו מסרטן וחזרתו להצלחה על המסלול.

מעבר לכך, כבר אתמול אמר כהן לשחקנים באימון: "מכבי תל אביב קבוצה עם איכויות. ברגעים מסויימים היא אוהבת ללחוץ, אבל יש לזה נקודות תורפה. אפשר לשבור את זה עם פס נכון ומשחק שקט שיאפשר להגיע ישר אל קו ההגנה שלהם ולאיים על השער שלהם. בסופו של דבר, נצטרך לצמצם את המרחקים משמעותית, להיות יותר מחוייבים לפעולה בהתקפה ולדעת להצטרף נכון כדי שבאמת אפשר יהיה לאיים על השער ולא סתם יירשמו בעיטות לשער".

בנוגע להרכב הקבוצה, מי שעשוי לאבד את מקומו הוא דן איינבינדר. כהן תירגל בימים האחרונים את ברק משה וקובי מויאל כקשרים אחוריים, דריו פרננדס ישחק קצת לפניהם. סטיבן כהן מאחורי החלוצים בקישור הקדמי כשעמית בן שושן וליאונרדו פאסוס בהתקפה. מעבר לכך, תומר בן יוסף צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כבלם לצד אנדריי פיליאבסקי כאשר חיים מגרלשווילי ושי חדד צפויים לפתוח כמגינים, אם כי גם אבי ריקן מועמד לעמדת המגן הימני.

שיחת היום בין השחקנים היתה על המשחק של הפועל באר שבע אתמול והעובדה כי ניצחון של הדרומיים היה מוריד את בית"ר מתחת לקו האדום. "כולם אמרו אתמול כשבאר שבע הובילו שהמצב שלנו קטסטרופה והפסד למכבי גומר אותנו. למזלנו פתח תקוה עשו את העבודה אבל לא יהיה לנו יותר מזל כזה ואם לא נביא נקודות כבר ממחר ייגמר המזל וכולם כאן יבכו בסוף העונה".

שחקנים גם דיברו על המתיחות בין איציק קורנפיין לגל יוסף וכל האירועים מסביב ואמרו: "יש כאן לחץ אטומי, אם גם בגיזרה הזאת עכשיו יהיה אש עדיף כבר שנתכונן מעכשיו לעונה הבאה בלאומית. אם ארקדי קצת מבין מה הולך כאן הוא חייב לגרום לשקט לפחות עד סוף העונה כי המצב קשה מאוד".


מכבי תל אביב:

במכבי תל אביב מתחילים להפנים שהמקום בפלייאוף העליון נמצא בסכנה מוחשית והפסד נוסף מחר בטדי עשוי לדחוק את הצהובים לעבר החלק התחתון של הטבלה. על פי האימון המסכם נראה שהמאמן ניר לוין יערוך מספר שינויים בהרכב הפותח. השוער גיא חיימוב צפוי לחזור אל בין הקורות, לאחר שהשוער ברק לוי שעבר עבירת משמעת בשבוע שעבר יירד לספסל. הבלם שרן ייני עדיין סובל מפציעה ולא ייכלל בסגל. רוברטו פונצ'ץ יפתח במקומו.

עומר ורד ומשה לוגסי צפויים לפתוח על חשבונם של קלמי סבן ורפי דהן, כאשר גם מונאס דאבור, ברק יצחקי ואלירן עטר שתורגלו בחלק הקידמי וצפויים לפתוח בהרכב כאשר רוברטו קולאוטי ומוסא קונאטה ימתינו להזדמנות מהספסל. גיז'רמו ישראלביץ' וניבאלדו שוב לא נכללים בסגל. בתדריך הטקטי התמקד המאמן לוין בעיקר בנושא ניצול המצבים והשקט הנפשי בתוך הרחבה.

יעמדו למבחן

דריו פרננדס - בית"ר ירושלים

כשמסתכלים על הסגל של בית"ר, פרננדס הוא האיש שצריך להיות בעל הבית באמצע שיוביל את הקבוצה לדומיננטיות והישארות. פרננדס הגיע לארץ לאחר שלושה חודשים שלא שיחק ולאט לאט נכנס לכושר. מחר הוא כבר צריך להתחיל ולתת תוצרת.

גיא חיימוב - מכבי תל אביב

עם או בלי קשר להפרת המשמעת של ברק לוי, חוזר חיימוב להרכב וכעת חובת ההוכחה תהיה עליו. השוער שפתח את העונה בהרכב ואיבד אחר כך את מקומו, יצטרך לתת כעת הרבה שקט ובטחון לחלק האחורי, כאשר המשחק בטדי הוא בהחלט מבחן לא קטן עבורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: שי חדד (אבי ריקן), אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי: קובי מויאל, ברק משה, דריו פרננדז, סטיבן כהן: עמית בן שושן, ליאונרדו פאסוס.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, רוברטו פונצ'ץ, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, רועי קהת, מואנס דאבור, ברק יצחקי, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully