וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ומונפלייה נפרדו ב-2:2 נהדר

משחק העונה הסתיים בתיקו לאחר דרמה ושוויון של הוארו בדקה ה-88. הקבוצה של אנצ'לוטי נותרה בפסגה, נקודה מעל יריבתה

המחזור ה-24 בליגה הצרפתית נסגר הערב (ראשון) עם משחק העונה בין פריס סן ז'רמן למונפלייה, שעמד בכל הציפיות והרבה מעבר לזה עם 2:2 גדול שהותיר את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי בפסגה. אך עוד לפני זה נערכו שני משחקים, כשבורדו מנצחת 0:1 את ליון המגמגמת וסנט אטיין דורסת 0:4 את ראן.

פריס סן ז'רמן - מונפלייה 2:2

איזה קרב ענק קיבלנו במשחק העונה. פריס סן ז'רמן הצליחה לחזור מפיגור ל-2:2 עם שער של גיום הוארו בדקה ה-88 לאחר מהלך אישי אדיר של ז'רמי מנז. בעקבות התיקו, נותרה פריס סן ז'רמן במקום הראשון עם 51 נקודות, בעוד מונפלייה נותרה צמודה עם 50 במקום השני.

דווקא הבלם הברזילאי אלכס, שהגיע לאחרונה מצ'לסי, העלה את הפריסאים ליתרון בדקה ה-41 עם בעיטה חופשית אדירה לחיבורים מ-28 מטר אחרי שננה השאיר לו את הכדור עם דריכה אלגנטית. יונס בלהנדה קבע 1:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לאחר שקיבל כדור גובה בתזמון מושלם מהילטון ונגח פנימה מ-12 מטר.

גם המחצית השנייה הייתה לוהטת. בדקה ה-82 הצליחה האורחת להשלים את המהפך כשהגבהה של אוליבייה ז'ירו מצאה את ג'ון אוטקה, שנותר חופשי ונגח משמונה מטר פנימה את ה-1:2. בדקה ה-88 הגיע הדובדבן שעל הקצפת. ז'רמי מנז קיבל מסירת עומק בתוך הרחבה, עבר את השומר שלו ואז שוב עבר אותו ויישר למרכז, שם המתין גיום הוארו, שבעט מול שער חשוף פנימה את ה-2:2 הדרמטי.

בורדו - ליון 0:1

הקבוצה של רמי גארד ממשיכה להיות הכל חוץ מיציבה. ליון ספגה הפסד ליגה שני ברציפות והיא כבר עם שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, כשבין לבין היא ניצחה 0:1 את אפואל ניקוסיה בליגת האלופות בבית.

מנגד, בורדו ממשיכה בכושר הטוב בו היא נמצאת ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, אחרי ה-4:5 הענק על ליל במחזור שלפני כן. בנוסף, הצליחה הקבוצה של פרנסיס ז'ילו להשיג מיני נקמה על ליון לאחר שזו הדיחה אותה מהגביע ושמרה על המקום התשיעי עם 36 נקודות, בעוד ליון ירדה למקום החמישי עם 39 נקודות.

יוהאן גופראן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41 וסידר לבורדו את הניצחון היוקרתי והכל כך חשוב הזה, שמקרב אותה בחזרה למאבקי הצמרת ומגדיל את הסיכוי שלה להתברג באחד המקומות שמובילים לאירופה.

סנט אטיין - ראן 0:4

הקבוצה המקומית רשמה ניצחון שני ברציפות ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-39 נקודות, אך יש לה משחק חסר. ז'אן פסקל מיניו כבש את הראשון של סנט אטיין בדקה ה-24, לורן באטלס הכפיל בדקה ה-53, בקארי סאקו את השלישי בדקה ה-67 ומקס אלן גראדל השלים את החגיגה הירוקה בדקה ה-78. ראן ירדה למקום השביעי וגם לה יש 39 נקודות.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully