וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רש: "קיבלנו תיאבון ואנחנו רוצים עוד"

מאמן מכבי ת"א בכדוריד התייחס להעפלה של קבוצתו לרבע גמר גביע האתגר האירופי. כעת מתכוננים לרבע גמר גביע המדינה

ביום שישי ייערכו משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד, במרכזם הדרבי הראשוני הלוהט שבו מכבי תארח את הפועל. מכבי תל אביב, שרשמה אתמול (ראשון) הישג מצוין והעפילה לרבע גמר גביע האתגר האירופי לאחר ניצחון על דוקאס ביוון, תעקוב מחר אחר היריבה שמצפה לה ביום שישי - המנצחת בין מ.כ חולון למכבי קרית מוצקין (21:00, חולון).

משני המפגשים שייערכו מחר, הדרבי של השפלה (20:30, צימרמן נס ציונה) בין נס ציונה לרחובות, והמשחק בין הפועל אשדוד לא.ס סביון (20:45, הי"א), ייצאו שתי הקבוצות שיפגשו ביום שישי ברבע הגמר.

אס"א ת"א, מוליכת ליגת ווינר, תצטרך להמתין ליום שלישי כדי לדעת את זהות היריבה שלה ברבע הגמר, וזו תהיה המנצחת בדרבי השרון שיתקיים בין קרוקס רמת השרון לבני הרצליה.

מכבי תל אביב תנחת בחצות בארץ, ותמתין ליום שלישי כדי לדעת את ההגרלה הצפויה לה ברבע גמר גביע האתגר. את הלילה שלאחר הניצחון אמש במארוסי על דוקאס חגגו בקבוצה במועדון לילה יווני, כשהשחקנים הצטרפו לשירה של זמרים יוונים. "שמחנו, רקדנו ושרנו עד מאוחר, אבל הכל במידה. אנחנו חוזרים לארץ ומיד מתחילים בהכנות לקראת רבע גמר גביע המדינה", סיכם היו"ר אייל פרולינגר.

מאמן הקבוצה, אבי רש, התייחס לההעפלה ההיסטורית לרבע הגמר: "זה הישג גדול. אמנם זו לא הייתה המטרה המוצהרת בקיץ אבל ברגע שנכנסו לתוך המפעל ועברנו את השלב הראשון, קיבלנו תיאבון ואנחנו רוצים עוד. זה נותן עוד אלמנט למה שאנחנו בונים פה במכבי תל אביב. ההצלחות העצומות באירופה נותנות ביטון, אנרגיות ואמונה לשחקנים. זה פשוט כיף, מעבר להישג שהוא הישג היסטורי".

היום תושלם תמונת העולות, כשאמש הבטיחו את מקומן בשמינייה הסופית במפעל וואקר ת'ון וקריינס-לוצרן השוייצריות, מאריבור הסלובנית, סוצ'יאבה הרומנית, ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, ארגאוס היוונית והיום צפויה לעשות זאת גם בוזן האיטלקית.

"למי אני מצפה בהגרלה? האמת היא שאני לא מכיר את הרמה של רוב הקבוצות, אבל אני יודע שהקבוצה השנייה מיוון שיחקה פעמיים נגד דוקאס, אותה עברנו, והיא ניצחה והפסידה, כך שאין הפרשי רמות מהותיים. לכן, היוונים הם אופציה טובה עבורנו בהגרלה ונגדם יש על פניו סיכוי טוב. יש גם את האיטלקים, שהליגה האיטלקית היא לא ברמה טובה יותר משלנו. הרומנים והסלובנים זה בטוח הגרלה קשה, גם ספורטינג ליסבון קבוצה חזקה מאוד, אבל הכל זה על הנייר ונחכה לבשורה טובה ביום שלישי", סיכם מאמן מכבי תל אביב.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully