וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: להשאיר את הגביע מאחור

19.2.2012 / 18:30

פרנקו רוצה לנקום באקסית על התבוסה ב-40 הפרש מהמפגש הקודם, בחולון רוצים להתאושש מהגביע (ב', 19:35, 5+ לייב)

המחזור ה-17 בליגת העל יגיע מחר (שני) לסיומו במפגש בו תארח הפועל חולון את ברק נתניה (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של דן שמיר מגיעה למשחק לאחר הפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי תל אביב, שהצטרף להפסד במחזור הקודם לעירוני אשקלון בחוץ, אך מתנחמת במאזן ביתי מצויין. מנגד ברק נתניה, שעצרה לפני פגרת הגביע את רצף ההפסדים שלה עם ניצחון ביתי על האחרונה בטבלה מכבי חיפה, תחפש לנקום לאחר שהובסה בשמינית גמר הגביע באולם הפחים ב-40 הפרש.

היסטוריה ומספרים:

- שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, בסיבוב הראשון בליגה בנתניה ניצחה חולון 75:98, ובשמינית גמר הגביע ניצחה חולון בביתה 66:106.

- שיא הקריירה של מורן רוט נרשם במפגש בין שתי הקבוצות בעונה שעברה באולם הפחים, עם 28 נקודות.

- כולל משחקי הגביע, ערכה העונה חולון תשעה משחקי בית, והפסידה רק פעם אחת. בחוץ מנגד ניצחה חולון ארבעה משחקים מעשרה משחקים.

- הסגל של נתניה כולל ארבעה שחקנים שעברו בחולון, יהוא אורלנד, ליאור ליפשיץ, ליאור שגב ואריק קמפבל, כשכל אחד מהם הספיק לזכות בתואר אחד לפחות עם הסגולים.

הכנות ושאר ירקות:

הפועל חולון:

אחרי שרצף הניצחונות שלה בליגה נקטע בהפסד לאשקלון, והתואר הראשון של העונה נמנע ממנה עם ההפסד למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, חוזרים בחולון הביתה כדי להבטיח את הפלייאוף העליון. בקבוצה ניסו לרדת כמה שיותר מהר לקרקע ממעמד הגביע, כשיודעים שהמשחק מול נתניה עשוי להיות הרבה יותר מסובך ממה שהיה בשני המפגשים הראשונים העונה. בקבוצה מקווים ששלומי הרוש, שסוחב פציעה שמגבילה אותו, יתאושש ויציג את היכולת שהפגין בתחילת העונה.

ברק נתניה:

בפעם האחרונה שהגיעה ברק נתניה לאולם הפחים היא ספגה מפלה כואבת, הובסה ב-40 הפרש, והודחה מגביע המדינה. מהשלב הזה חוותה נתניה נפילה כוללת, התדרדרה שוב לתחתית הטבלה, ואיבדה סיכוי ריאלי להגיע לפלייאוף העליון. למרות זאת בקבוצה עדיין לא גמרו את המטרות העונה, ומסמנים את המקום השביעי, שמוביל לסדרת פלייאוף בסוף העונה עם סיכוי מסויים להכנס לפיינל פור.

במהלך השבוע ערכה נתניה שני משחקי אימון, בהם ניצחה את מכבי אשדוד והובסה מול גלבוע/גליל. בקבוצה הזכירו לא מעט לשחקנים את מה שקרה בפעם הקודמת שהגיעו לאולם הפחים, ביקשו מהם לעלות בטירוף ולהחזיר מעט מהכבוד שנפגע באותו המשחק.

שחקן מפתח: ליאור ליפשיץ

הרכז הג'ינג'י חווה שנתיים מצויינות עם דני פרנקו ולאחר מכן גם בלעדיו בהפועל חולון, ואף זכה בגביע המדינה. את העונה פתח ליפשיץ, בעונתו העשירית בליגת העל, בצורה מעט מהוססת, אך לאחר עזיבתו של ג'רום רנדל רשם כמה משחקים מצויינים, בהם נתניה גם ניצחה. לאחר צירופו של ליאור שגב שוב חלה נסיגה ביכולתו ובדקות המשחק שלו, והקבוצה חזרה לגמגם. יכולת טובה של ליפשיץ מול חולון, בשני חלקי המגרש, תוכל לעזור לנתניה להפתיע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully