וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הביסה 0:4 את וולפסבורג

הרויאל בלוז חזרו למאבק האליפות עם ניצחון ענק על הזאבים והאקס פליקס מגאת. האנובר ניצחה 2:4 את שטוטגרט

המחזור ה-22 בליגה החמה ביותר והצמודה ביותר באירופה, הגרמנית כמובן, יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. שאלקה נצמדה בחזרה לדבוקת הצמרת עם 0:4 ענק על וולפסבורג והמאמן לשעבר פליקס מגאת. בהמשך תארח האנובר את שטוטגרט.

שאלקה - וולפסבורג 0:4

הרבה דם רע נשאר בין פליקס מגאת לשאלקה אחרי שהמאמן הוותיק פוטר משם בשנה שעברה ומונה למאמן והמנהל המקצועי של וולפסבורג. הערב הצליחה שאלקה להחזיר לו קצת עם 0:4 ענק, בזכות צמד של קלאס יאן הונטלאר (החמיץ גם פנדל) ושערים של ג'ואל מאטיפ וראול. לרויאל בלוז, שהובסו בשבוע שעבר 3:0 על ידי מנשנגלדבאך, זה ניצחון שמקרב אותם מאוד לצמרת והם כעת במקום הרביעי עם 44 נקודותף אחת פחות מבאיירן מינכן וחמש פחות מבאיירן מינכן.

הרויאל בלוז עלו ליתרון בדקה ה-10 כשקרן של ג'פרסון פרפאן מצאה את ג'ואל מאטיפ, שהסיט עם נגיחה לעברו של ראול, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. השני הגיע כעבור חמש דקות בלבד, כשמסירת רוחב של כריסטיאן פוקס מצאה את קלאס יאן הונטלאר חופשי לגמרי והוא לא התקשה להכניע את דייגו בנאליו ולקבוע 0:2. בדקה ה-35 החמיץ החלוץ ההולנדי פנדל, אך גם זה לא מנע מהקבוצה שלו להמשיך את החגיגה במחצית השנייה.

בדקה ה-49 הצליחה שאלקה לכבוש את השלישי, כשהפעם מאטיפ היה הכובש לאחר בישול של קיריאקוס פפאדופולוס וזה 0:3. הצייד ההולנדי השלים צמד בדקה ה-72 לאחר בישול נוסף של פוקס וקבע 0:4 ענק לרויאל בלוז על המאמן לשעבר.

האנובר - שטוטגרט 2:4

הקבוצה של מירקו סלומקה ממשיכה להיות המרעננת הרשמית של הליגה. האנובר רשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים עם 2:4 מרשים במיוחד על שטוטגרט, כשההפסד האחרון שלה היה אי שם ב-19 בנובמבר 2011 כשהובסה 4:1 על ידי וולפסבורג. מאז, לא הפסידה האנובר בתשעה משחקי ליגה ברציפות. בעקבות הניצחון המרשים, שמרה הקבוצה של סלומקה על המקום השביעי עם 34 נקודות ונותרה צמודה ללברקוזן ורחוקה שתי נקודות מוורדר ברמן. הקבוצה של ברונו לבאדיה, שניצחה בשבוע שעבר 0:4 את הרטה ברלין, תשיעית עם 26 נקודות.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-25 כשקרן של כריסטיאן פנדר מצאה את קארים האגי, שנגח פנימה את ה-0:1. השני הגיע כעבור שבע דקות כשהרכש הטרי ממנצ'סטר יונייטד מאמה בירם דיוף נגח פנימה אחרי בישול נוסף של פנדר. בדקה ה-46 זה כבר 0:3, כשהפעם פנדר גם כבש. הרביעי של האנובר הגיע בדקה ה-73 כשמנואל שמידבאך בישל ללארס שטינדל, שקבע 0:4 ענק. מרטין הרניק (75) ושינג'י אוקזקי (79) הצליחו לצמק מעט את ההשפלה לקראת הסיום.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully