וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו דרסה את לאציו 1:5

ללא זהבי, הרוסאנרו הביסו את הקבוצה מהבירה. מילאן שבה למקום הראשון אחרי 1:3 בצ'זנה. רומא גברה על פארמה 0:1

אחרי הניצחון הדרמטי של יובנטוס אתמול (שבת), התבוסה המשפילה של אינטר על ידי בולוניה והניצחון של נאפולי על פיורנטינה, נמשך היום המחזור ה-24 בליגה האיטלקית ולא סיפק יותר מדי הפתעות, אבל הרבה אקשן. מילאן ניצחה 1:3 את צ'זנה בחוץ וחזרה לפסגה, כשגם רומא עשתה את העבודה שלה עם 0:1 על פארמה. לאציו השלישית הושפלה עם תבוסה 5:1 לפאלרמו בשורותיה ערן זהבי לא שותף. אודינזה נצמדה אליה למרות 0:0 מאכזב בבית עם קליארי.

צ'זנה - מילאן 3:1

לפעמים לא קל לרדת מתצוגה הירואית באירופה לשגרה הסיזיפית בליגה. מילאן הוכיחה בפעם המי יודע כמה שהיא קבוצה ענקית כשעשתה את המעבר בצורה מושלמת עם 1:3 בחוץ על נועלת הטבלה צ'זנה. הרוסונרי חזרו למקום הראשון בליגה עם 50 נקודות, אחת יותר מיובנטוס, לה יש גם משחק חסר. אי אפשר כבר לחכות למשחק העונה בין השתיים ביום שבת.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-29 כשבעיטה חופשית של טיאגו סילבה נהדפה רע מאוד על ידי פרנצ'סקו אנטוניולי, סאלי מונטרי הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:1. מילאן הגדילה את היתרון בדקה ה-30, כשהפעם היה זה אורבי עמנואלסון בבעיטה אדירה לקורה ופנימה מ-18 מטר לאחר מסירת עומק של רוביניו. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי כבשה את השלישי בדקה ה-55 כשרוביניו קיבל מסירת עומק מצוינת מאיגנציו אבאטה, עבר את השומר שלו ושיחרר בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה ופנימה בדרך ל-0:3. דניאל פודיל עוד הצליח לצמק בדקה ה-65, אבל בסיום זה 1:3 לאלופה.

פאלרמו - לאציו 1:5

ערן זהבי לא היה שותף להצגה גדולה של קבוצתו. הרוסאנרו פירקו את ההגנה האומללה של לאציו וחזרו למאבק על כרטיס לאירופה. האיש של המשחק היה כמובן פבריציו מיקולי הבלתי נגמר. בדקה ה-10 הוא בישל את הראשון לאדגר בארטו, כעבור 10 דקות הרכש מאסימו דונאטי הכפיל וארבע דקות להפסקה מיקולי בישל שוב, הפעם למתיאס סילבסטרה. פאלרמו פתחה נפלא את המחצית השנייה. בדקה ה-47 איגור בודאן הכניע את פדריקו מרקטי וארבע דקות מאוחר יותר מיקולי התכבד בחמישי. הביאנקוצ'לסטי, שלא התאוששו מההפסד לאתלטיקו מדריד בליגה האירופית, סיימו את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של הבלם אנדרה דיאס רבע שעה לסיום, אבל החזירו שער כבוד כשליבור קוזאק צימק בדקה ה-85.

אודינזה - קליארי 0:0

הזברות הקטנות נצמדו ללאציו במקום השלישי עם 42 נקודות למרות תוצאה מאוד מאכזבת בפריולי. אודינזה אמנם עצרה רצף של הפסדים רצופים, אך לא מצאה את הדרך לשער של מיכאל אגאצי שגילה יכולת גבוהה בין הקורות של האורחים מסרדיניה.

רומא - פארמה 0:1

הקבוצה של לואיס אנריקה הצליחה להתאושש משני משחקי חוץ לא מוצלחים במיוחד, בהם השיגה נקודה אחת בלבד מקטאניה וסיינה, עם ניצחון 0:1 בבית על פארמה בזכות שער של פאביו בוריני. רומא עלתה למקום החמישי עם 38 נקודות.

הג'אלורוסי כבשו את השער היחיד במשחק בדקה ה-26 כשמסירת עומק של פרננדו גאגו מצאה את פאביו בוריני, שמ-18 מטר קו אלכסוני בעט כדור נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. שער שלישי לחלוץ האיטלקי בן ה-20 בארבעת המחזורים האחרונים ולמעשה ראשון אחרי שני משחקים ללא כיבוש ואחרי הצמד ב-0:4 הגדול על אינטר.

משחקים נוספים:

לצ'ה - סיינה 1:4
ללצ'ה: לואיס פרננדו מורייל (32), דויד די מיקלה (פנדל, 62), חואן גואדראדו (82), דוידה בריביו (90), לסיינה: כריסטיאנו דל גרוסו (25).

גנואה - קייבו 1:0
לקייבו: סיריל תראו (30)

נובארה - אטאלנטה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully