וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "אנחנו רוצים להבטיח מקום בפלייאוף העליון"

19.2.2012 / 17:27

מאמן מכבי תל אביב התייחס לחשיבות של המשחק נגד בית"ר ירושלים, שיסגור את המחזור ה-26 (שני, 20:50, ערוץ 1)

מכבי תל אביב קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מחר נגד בית"ר ירושלים (20:50, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD). הצהובים מגיעים למשחק הזה בתקופה רעה אחרי שהפסידו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם. מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, התייחס לשאיפות של מכבי תל אביב, שמדורגת נכון לעכשיו במקום העשירי ורחוקה בשלוש נקודות מהמקום השלישי. "המשחק הזה חשוב לנו כי אנחנו רוצים להבטיח מקום בפלייאוף העליון", אמר לוין והוסיף: "לפני חודש וחצי לא חשבתי שאני אגיד את זה, אבל זו המציאות ועם זה נתמודד".

לקראת המשחק נגד בית"ר אמר לוין: "לא נפתח עם אותו הרכב שפתח נגד בני יהודה. הייתי רוצה להגיד שנעשה את המקסימום כדי שהקהל יחזור לעודד". מי שיחזור לסגל של ניר לוין יהיה השוער המושעה ברק לוי, עליו אמר המאמן: "הוא הבין שהוא עשה טעות, הצטער בפני מי שצריך וחזר להתאמן".

ניר לוין נשאל גם על החיפושים של הנהלת המועדון אחרי מנהל ספורטיבי באירופה ואמר: "זה בסדר גמור מבחינתי. ב-2001/02 אימנתי כאן והייתה החלטה משותפת של לוני הרציקוביץ' ושלי על הפסקת עבודתי בתום העונה, ויצאה הודעה כבר על המאמן שמחליף אותי. המשכתי לעשות את העבודה, וזה הביא לגביע. המחוייבות שלי לעבודה פה תמשיך, ולא משנה באיזה מצב.

מוסא קונאטה, ששיחק בשבת עם קבוצת הנוער שניצחה 0:4 את בית"ר ירושלים התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב וסיפר על חוויותיו מהמשחק: "בשבילי אין יותר מדי הבדל בין לשחק עם קבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת. הדבר החשוב ביותר היה לשחק משחק תחרותי ולצבור דקות וביטחון. אני מקווה שזה יעזור לי בעתיד".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully