וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שני בישולים למליקסון, רק תיקו לוויסלה

אלופת פולין איכזבה עם 2:2 מול זגלבי לובין. 18 דקות לדודו ביטון. בישול לגרשון בהפסד סטנדרד, ניצחון גדול לרוני לוי

מאור מליקסון המשיך היום (ראשון) בכושרו המצוין כשבישל שני שערים, אבל ויסלה קרקוב אכזבה בגדול עם 2:2 במשחק החוץ מול נועלת הטבלה זגלבי לובין. בכך, פספסה האלופה לצמק את הפער מהמוליכה שלאסק וורוצלאב ונותרה במקום השישי במרחק 10 נקודות מהפסגה. אדם בנאש העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-18, אך ויסלה הפכה כשמליקסון בישל לאיביצ'ה אילייב (30) ואנדרז' קירם (56). אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לדויד אבוו שאיזן 10 דקות לסיום. מליקסון השלים 90 דקות, בעוד דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-72.

* בבלגיה, רמי גרשון (90 דקות) פתח בעמדת המגן השמאלי ובישל את שער היתרון של סטנדרד ליאז', שהפסידה 4:2 לזולטה וארגם. סטנדרד נותרה במקום הרביעי. ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות בניצחון הביתי של קלאב ברוז' 1:2 על קורטרייק וקבוצתו התבססה במקום השני ושמרה על פער שבע הנקודות מאנדרלכט. שלומי ארבייטמן הפצוע לא נכלל בסגל ווסטרלו שהפסידה בחוץ 3:1 לאנדרלכט.

* בקפריסין, השיגה אנורתוזיס של רוני לוי ניצחון גדול 0:2 על האלופה אפואל ניקוסיה ונותרה במירוץ לאליפות. ג'וואד זאירי (10) ואבנדרו רונקאטו (13) כבשו שערים מהירים וסיימו רצף שלושה משחקים ללא ניצחון וללא שער זכות לקבוצה של המאמן הישראלי. אנורתוזיס שבמקום הרביעי התקרבה מרחק שתי נקודות מאפואל השלישית והיא רחוקה חמש נקודות מהמוליכה אומוניה.

* משה אוחיון, השוהה בישראל עקב ברית המילה של בנו, לא היה בסגל לוצרן, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול לוזאן.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully