וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול וסטוק ברבע הגמר

האדומים נעזרו בשלושה שערים עצמיים ודרסו 1:6 את ברייטון ללא אסולין. 0:2 לפוטרס על קרואלי טאון. רק 0:0 לטוטנהאם

לאחר ההפתעות הגדולות מאמש (שבת), בהן הודחה ארסנל וצ'לסי כשלה לנצח בבית את בירמינגהאם, משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נמשכו היום. ליברפול דרסה את ברייטון 1:6, סטוק סיטי עשתה את שלה ולא מעדה מול קרולי, כשניצחה אותה 0:2 בחוץ. מי שתזדקק למשחק נוסף היא טוטנהאם, שסיימה ב-0:0 מאכזב מול סטיבנייג'.

ליברפול - ברייטון 1:6

קני דלגליש ושחקניו, שיתמודדו בעוד שבוע בגמר גביע הליגה, עשו עוד צעד בדרך לעוד הופעה בוומבלי. ברייטון מליגת המשנה, ללא גיא אסולין שלא נכלל בסגל, לא הצליחה להוות יריב של ממש ושחקניה כבשו לא פחות משלושה שערים עצמיים. כבר אחרי חמש דקות נגח מרטין שקרטל את הראשון. לואה לואה אמנם איזן בכדור חופשי בדקה ה-17, אבל דקה להפסקה היתרון חזר לאדומים שנהנו משער עצמי חסר מזל של ליאם ברידקאט. אנדי קארול סגר עניין בדקה ה-57 והערב האומלל של השחפים נמשך בדקה ה-71 כשכדור של סטיבן ג'רארד פגע בברידקאט והפך לשער עצמי שני ו-1:4. שלוש דקות עברו עד שהגיע הרגע הביזארי של הערב. לואיס דאנק עצר כדור לפני קו השער, הקפיץ לעצמו על הרגל, אך הכדור ברח ממנו ועבר את הקו. שער עצמי מוזר. לואיס סוארס חתם חמש דקות לסיום וליברפול ברבע הגמר.

קראולי טאון - סטוק סיטי 2:0

הפינליסטית מהשנה שעברה לא מעדה במבחן החוץ מול היריבה המדורגת הכי נמוך מבין כל הקבוצות שנותרו במפעל ומשחקת בליגה החמישית באנגליה. סטוק סיטי ניצחה 0:2 בזכות שערים של ג'ונתן וולטרס ופטר קראוץ' ולמרות הרחקתו המוקדמת והלא כל כך מוצדקת של רורי דלאפ.

דלאפ הוותיק הורחק בדקה ה-17 לאחר שגלש אל עבר כדור, שעל פי השופט התפרש כגלישה עם שתי רגליים אל עבר דייויד האנט והוא שלף לו את הכרטיס האדום. למרות החיסרון המספרי, הצליחו הפוטרס לעלות ליתרון בדקה ה-42 לאחר שקייל מקפדזין ספק הכשיל ברחבה את ריאן שואוקרוס. ג'ונתן וולטרס בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. פטר קראוץ' השלים את העבודה בדקה ה-52 לאחר שגלן ווילאן הגביה כדור חופשי היישר לראשו והוא נגח פנימה את ה-0:2.

סטיבנייג' - טוטנהאם 0:0

הקבוצה מהליגה השלישית באנגליה הצליחה לשמור על שער ריק במשך 90 דקות, וסיפקה את ההפתעה הגדולה של היום בגביע האנגלי. לפי הדיווחים באנגליה, האווירה העויינת באצטדיון "לאמקס" עשתה את העבודה לטובת המארחים. ברגע שהתרנגולים הבינו שככל הנראה צפוי להם עוד משחק לא מתוכנן העונה, הם לא הפסיקו לנסות ולייצר מצבים, בעיקר מכיוונו של ארון לנון. בסופו של דבר זה לא עבד להם, והקבוצה מהרטפורדשייר כפתה משחק חוזר.

* בינתיים, כבר פורסמה הגרלת רבע הגמר. במוקד, ליברפול תארח באנפילד את סטוק. המנצחת במשחק החוזר בין צ'לסי לבירמינגהאם תארח את לסטר מליגת המשנה. בולטון תתארח אצל טוטנהאם או סטיבנייג' ואילו אברטון תארח את סנדרלנד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully