וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי הפסיד ברבע גמר גרנד פרי דיסלדורף

19.2.2012 / 15:47

אחרי שני ניצחונות בטורניר היוקרתי בגרמניה, הג'ודוקא הישראלי הפסיד לרמדאן דרוויש המצרי, ששוב סירב ללחוץ את ידו

הג'ודוקא אריק זאבי כבר הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בלונדון, אבל הוא עדיין מנסה לזכות בנקודות יקרות בדירוג העולמי, כדי שיוכל להגיע ללונדון כמדורג בכיר וליהנות מהגרלה קלה יותר בשלבים המוקדמים. לצורך העניין, זאבי היה צריך לזכות היום (ראשון) במדליה בטורניר גרנד פרי דיסלדורף, אבל נעצר ברבע הגמר על ידי רמדאן דרוויש המצרי. היריב שאותו זאבי ניצח בגרנד סלאם מוסקבה בשנה שעברה היה עדיף עליו הפעם, וניצח בזכות פאסיביות של זאבי כשאת הניקוד שלו קיבל רמדאן ממש לקראת סיום הקרב. אגב, כמו במפגש הקודם בין זאבי לדרוויש, גם הפעם סירב המצרי ללחוץ את ידו של זאבי בתום הקרב.

זאבי ניצח בשני הקרבות הראשונים שלו ועלה לרבע הגמר. המדליסט האולימפי מאתונה, המתחרה בקטגוריית המשקל של עד 100 ק"ג, פגש בסיבוב הראשון את איטלו קורדובה הצ'יליאני, וגבר עליו באיפון שהושג אחרי 3:48 דקות. עוד לפני כן, זאבי השיג פעמיים ניקוד של יוקו מול הצ'יליאני שלא נמנה עם הצמרת העולמית. בסיבוב השני התמודד זאבי מול ג'ודוקא בכיר יותר בדמותו של יאוהן ביאדולין מבלארוס. זאבי היה דומיננטי יותר בקרב, ובסופו של דבר השיג ניקוד בזכות עונש שספג ביאדולין על פסיביות.

ההזדמנות האחרונה של אריק זאבי להשיג נקודות בדירוג העולמי תהיה באליפות אירופה שתתקיים באפריל ברוסיה. כדי להשיג ניקוד גבוה שיוכל לקדם אותו לשמינייה הראשונה, זאבי יצטרך להעפיל שם לפחות לגמר.

נציג ישראלי נוסף שהתחרה היום בדיסלדורף היה אורי ששון, שנחשב ליורשו של זאבי במשקל שלו, אבל ניסה את מזלו בקטגורייה הכבדה ביותר של מעל 100 ק"ג. ששון, שהרשים בתחרויות הבינלאומיות האחרונות בהן השתתף, הפסיד בסיבוב הראשון לגרים וויסטרס ההולנדי באיפון שהושג אחרי 3:21 דקות.


ירדן ג'רבי זכתה בארד בדיסלדורף, אבל שלזינגר תשתתף בלונדון

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully