וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המחאה נגד אלי טביב הגיעה למיאמי

אוהדים של הקבוצה הניפו בפלורידה שלטים המבקשים מהבעלים לעזוב. אבוטבול לא מתכוון למשוך את תביעת הבוררות

בהפועל תל אביב התאכזבו מאוד אחרי התיקו המאופס נגד בני סכנין אתמול (שבת) בבלומפילד. אם לפני המשחק מישהו עוד חשב שאפשר להלחיץ את עירוני קרית שמונה ואולי לחזור למאבק האליפות, הרי שהיום נראה שרוב האנשים במועדון מבינים שבכל הנוגע לליגה, הקבוצה תצטרך להתרכז במאבק על המקום השני.

בקבוצה זעמו על השופט אסף קינן, שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהרחיק לא בצדק את וואליד באדיר. לבלם הוותיק זו הרחקה שנייה העונה בכרטיס אדום ישיר, מה שאומר שהוא יורחק אוטומטית משני משחקים וייעדר מהדרבי שיתקיים בעוד כשבועיים. מור שושן צפוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה במשחק נגד עירוני רמת השרון בשבת הקרובה.

מי שנמצא בספק למשחק נגד שייע פייגנבוים ושחקניו הוא המגן הימני נעאל חוטבא, שסובל מפציעה בברכו ולא שיחק אתמול. חוטבא ייבדק היום שוב וקיים חשש שהוא סובל ממתיחה ברצועות הברך. במידה שהוא ייעדר, עמרי קנדה ימשיך לפתוח במקומו, כפי שעשה אתמול.

קנדה עצמו אמר:"חבל על הנקודות האלה. ההרחקה פגעה בנו ודווקא היינו במומנטום די בסדר. ברגע שאתה לא מנצח, זה מצחיק לדבר על קרית שמונה. ההבדל בינינו לבינם הוא שהם יציבים ושומרים על רף מסוים. לנו אין את זה, יש לנו יותר עליות וירידות. כרגע זה יהיה יהיר ודי מצחיק לדבר על אליפות".

בנושא אחר: בסביבתו של שי אבוטבול לא אהבו לשמוע את האיומים מצד ההנהלה בנוגע לכך שהקשר לא ישותף כל עוד ינהל הליך של בוררות מול המועדון: "לא נעבור על כך בשתיקה, התביעה תנוהל עד סופה, אלא אם הפועל תל אביב תחליט להגיע איתנו עוד לפני כן לאיזושהי פשרה בנושא". בשלב זה קבעה ההתאחדות שחנוך קינן ישמש כבורר בפרשה והדיון המקדמי הראשון נקבע לתחילת חודש מארס.

אוהדים מחו נגד טביב במיאמי

בתוך כך, מחאת האוהדים נגד הבעלים אלי טביב נמשכת ובסוף השבוע אוהדים של סט. פאולי הגרמנית ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית - המצויים בקשרי ידידות עם אוהדים של הפועל תל אביב - תלו במשחקי קבוצותיהם שלטים למען עזיבתו של טביב. בנוסף, לפני המשחק אתמול הניפו גם אוהדי סכנין שלושה שלטים גדולים המבקשים מטביב לעזוב את הפועל תל אביב. אגב, טביב אמור לחזור לישראל בשבועות הקרובים.

כחלק מהמאבק, מספר אוהדים של הקבוצה המריאו למיאמי, שם נמצא טביב לרגל עסקיו, והניפו שלטים הקוראים לעזיבתו. האוהדים הסבירו שהדבר נעשה בכדי להעביר לו את המסר: “נעשה כל מה שצריך ונגיע לכל מקום עד שנדאג שתעזוב את הקבוצה”.

בנוסף לכך יצרו האוהדים קשר עם גורמים בקהילה היהודית במיאמי, כולל הרדיו הישראלי, אנשי עסקים מקומיים וקהילות חב”ד מקומיות, ובכוונתם להפיץ חומרים אשר מציגים את עברו הפלילי של טביב, לדבריהם: “כדי שכולם יידעו מי זה אלי טביב ויחשבו פעמיים לפני שהם עושים איתו עסקים. טביב לא יכול להרוס לנו את הקבוצה ולצפות שנשב בשקט”.

ממטה המאבק הובהר שהאוהדים טסו על חשבונם ומכספם האישי וכי כל הכספים שנאספו ונתרמו למאבק מושקעים בחוברות הסברה ובשלטי מחאה בלבד. האוהדים הוסיפו בין היתר: "אין לנו ברירה אחרת. נעשה כל מה שאפשר כדי שטביב יעזוב את הקבוצה, הכל במסגרת החוק כמובן“.

תגובת המועדון: "לנו לא ידוע על שום דבר כזה ובכל מקרה זה לא ראוי להתייחסות".


לאתר המחאה נגד אלי אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully