וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי: "אפשר להבין את הקהל, מזג האוויר היה סוער"

תהל אלון

19.2.2012 / 10:42

בלם קרית שמונה הגיב לביקורות על כך שכ-100 אוהדים בלבד ליוו את הקבוצה לפ"ת. שיר צדק: "הייתה התפרצות של שמחה"

למרות הקור המקפיא ששורר בצפון, בקרית שמונה דווקא התעוררו הבוקר (ראשון) ליום מצוין לאחר שהקבוצה הגדילה את היתרון בפסגת הטבלה בחזרה ל-12 נקודות, עשתה צעד נוסף בדרך לאליפות וחיממה לאוהדיה את הלב.

לאחר שבוע מתוקשר וסוער במיוחד שבמרכזו המתח בין הבעלים איזי שרצקי למאמן רן בן שמעון בנושא החתימה אל האחרון על חוזה חדש בקבוצה, בקרית שמונה רק רצו לחזור ממשחק החוץ נגד מכבי פתחי תקוה עם שלוש נקודות ושקט, ושתי המטרות הללו הושגו בזכות ניצחון 0:2. בסיום שחקני הקבוצה כבר החלו לחלום ובגדול והחלו לשיר שירים על ליגת האלופות כשהם חוגגים במשך דקות ארוכות את הניצחון החשוב, גם רן בן שמעון ואיזי שירצקי הצטרפו לחגיגות ונהנו מרגעים של נחת לאחר השבוע האחרון.

הבלם איתן טיבי התייחס לניצחון של קבוצתו לאחר השבוע הלא שקט: "האמת היא שאותנו השחקנים זה לא עניין. יש פה שחקנים מאוד בוגרים ומקצוענים וזה היתרון של הקבוצה שלנו. התפקיד שלנו זה לדעת לעשות את ההפרדה על המגרש ואני שמח שהיום הוכחנו את זה על הצד הטוב ביותר, יש בקבוצה הזאת אנשים מיוחדים מאוד".

למרות הניצחון, טיבי נשאר זהיר בנוגע להצהרות על כך שתואר האליפות כבר בכיס: "יש עוד הרבה משחקים חשובים וקשים ולא צריך לצאת בהצהרות. כמובן שאנחנו מועמדים ברורים, אבל זה עדיין לא שלנו. ברור שתהיה אכזבה גדולה מבחינתו אם לא ניקח את האליפות, אבל אנחנו נהנים מהניצחון של אתמול וחושבים רק על המשחק בשבוע הבא".

טיבי: "למשחקי הבית הקהל בא יותר"

למשחק אתמול הגיעו כ-100 אוהדים בלבד של קרית שמונה, פחות מהמצופה מקבוצה שנמצאת במצב כל כך טוב. טיבי ניסה להסביר: "אני יכול להגיד שבמשחקי בית הקהל מגיע בכמות גדולה הרבה יותר וחלה התעוררות גם בנושא של העידוד. הפעם אפשר להבין אותם. זו נסיעה מאוד רחוקה וגם מזג האוויר היה קשה וסוער".

הבלם התייחס גם לכך שלמעט משחקים בודדים, הוא לא פותח בהרכב בתקופה האחרונה ואמר: "ההצלחה של הקבוצה היא הדבר החשוב מבחינתי. תמיד כשיצטרכו אותי אהיה פה כדי לעזור. מעבר לכך כמובן שאני מעדיף לשחק כמה שיותר".

גם חברו של טיבי לחוליית ההגנה ואחת מתגליות העונה, שיר צדק, היה מאושר בסיום: "הייתה התפרצות של שמחה אחרי שבוע לא פשוט. זה היה ניצחון חשוב ובסיום חגגנו והיינו שמחים במיוחד. אני דווקא בטוח שזה לא השפיע על השחקנים בצורה רעה. כמובן שגם אנחנו רואים, שומעים ויודעים לקרוא, אבל לקחנו את זה למקום טוב ולא הראינו שאנחנו חושבים על זה".

צדק הוסיף: "אנחנו לא מסתכלים על שום קבוצה שיכולה לעמוד בדרך שלנו אל התואר, אלא רק על עצמנו וזה עושה את העבודה. אני לא רוצה לתרץ בשמם של האוהדים, אנחנו מעריכים ומכבדים את מי שבא ומקווים שבהמשך יגיעו יותר".

צפו בעירוני קרית שמונה מנצחת את מכבי פתח תקוה 0:2

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully