וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "אם נישאר, לנדאו מאמן העונה"

19.2.2012 / 7:00

בהפועל פ"ת עוד חולמים, צרפתי: "הרקטות לא הרתיעו אותם, גם לא הטבלה". פביאן סטולר: "האוהדים של באר שבע משוגעים"

עד לפני מספר ימים הוא הוזכר כמועמד לעבור להפועל באר שבע, אבל השער שכבש אתמול (שבת) גיא צרפתי בוסרמיל הוכיח עד כמה העובדה שגילי לנדאו מנע את המעבר שלו הייתה קריטית והפיחה חיים חדשים בקבוצה. "כשהתחיל המשחק הסתכלתי על האוהדים שלנו והתרגשתי", אמר אמש צרפתי לוואלה! ספורט, "הרקטות שנפלו באזור לא הרתיעו אותם, המצב של הקבוצה לא גרם להם להישאר בבית. אז אם הם הגיעו על לוסרמיל כדי לעודד למרות המצב והטילים, אז בטח מגיע להם שער כזה דרמטי. כשהכדור נכנס, חשבתי עליהם. זה הגול שלהם".

השער הזה של צרפתי קירב את הקבוצה מרחק שבע נקודות מהקו האדום, ובמועדון החלו לדבר אתמול על הישארות. "רק בן שמעון עושה עבודה מדהימה, אבל אם נישאר בליגה אף אחד לא יוכל לקחת מגילי את תואר מאמן העונה", אמרו במועדון. "הוא נלחם העונה נגד בתי המשפט ונגד המדיניות לא להחתים שחקנים ברגעים הכי קריטיים. עם כל זה, הוא הצליח לחבר קבוצה מפורקת ועכשיו הוא רוצה להשאיר אותנו בליגה. אם הנקודות לא יחזרו דרך בית המשפט, קשה להאמין שנישאר, אבל אף אחד כאן לא מאבד תקווה. שבע נקודות זה פער שאפשר לסגור". הקשר פביאן סטולר נזקק אתמול לליווי משטרתי לעבר רכבו של עידו אקסברד, איתו חזר לביתו. כמה מאוהדי באר שבע קראו לעברו: "למה לא באת לפה? הלוואי ותרד ליגה". השחקן עצמו סיפר לחבריו: "האוהדים של באר שבע משוגעים, בנס יצאנו משם".

במועדון ממתינים כעת למשחק הידידות מול דינמו קייב. כפי שפורסם ביום שישי, הקבוצה אישרה בקשה לקיום המשחק מצד האוקראינים, שיגיעו מחר לישראל וביום שלישי יגיעו למושבה למשחק ללא קהל, בנוכחות התקשורת בלבד. המשחק ייערך ללא קהל מאחר ועלות הארגון תחול על הקבוצה האורחת. המנכ"ל אפי צפריר: "דינמו קייב היא שם דבר בכדורגל האירופאי. נשמח להתמודד מולה".

גילי לנדאו: "בסוף נעשה את הבלתי ייאמן"

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully