וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "מקווה שבסוף נעשה את הבלתי ייאמן"

גילי לנדאו מאמין שהפועל פתח תקוה יוצאת לדרך חדשה: "מסע קסום". אוהדי באר שבע זעמו, טלטלו את הרכב של אקסברד

אחרי הניצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם, הפועל פתח תקוה הצליחה להשלים הערב (שבת) רצף מרשים של ניצחונות אחרי שגברה 1:2 על הפועל באר שבע משער דרמטי של גיא צרפתי בדקה ה-90.

המאמן המאושר של הפועל פתח תקוה, גילי לנדאו, הסכים עם הקביעה שהקבוצה שלו חזרה באופן רשמי לליגה ואמר: "הרבה זמן אנחנו עושים סימנים טובים והרבה זמן אנחנו מנסים לחבר שני ניצחונות. זה היה קודם כל ניצחון פסיכולוגי גדול כי הקבוצה הוכיחה שהיא מסוגלת לתפקד בלחץ.

"המשחק הזה יכול היה ללכת לשני הצדדים. באר שבע פתחו טוב ועד החילוף שעשינו במחצית הראשונה הם שלטו במשחק. גם את החצי השני באר שבע פתחה טוב, אבל בסופו של דבר אנחנו ניצחנו, וניצחון בבאר שבע הוא הצהרת כוונות. אנחנו נמצאים במרתון. התחלנו במינוס 9 ואני מקווה שבסיומו נעשה את הבלתי ייאמן".

לנדאו גם פרגן לכובש שער הניצחון גיא צרפתי, שבסיטואציה מסויימת יכול היה להיות היום מצידו השני של המגרש במדיה של הפועל באר שבע. "גיא צרפתי לא היה צריך להבקיע את השער הזה על מנת שאני אבין מה חלקו הסגולי בקבוצה", אמר לנדאו.

לנדאו הסביר את החילוף שעשה בדקה ה-28 (ארמון בן נעים במקום לורן בן ארי) ושהיה מכריע במשחק: "פחתנו בהרכב זהה לזה ששיחקנו נגד מכבי נתניה, ובאר שבע שיחקה במערך דומה, אבל אין משחק זהה לקודמו וראיתי שאנחנו צריכים לשנות. אכן עם הכניסה של בן נעים המשחק שלנו השתפר. ניסיתי לנצל את העובדה שגביש לא מגן טבעי".

על הסיבות לאופטימיות שהוא משדר אמר לנדאו: "אני אופטימיסט מטבעי. אבל מי שנוטע בי אופטימיות אלו השחקנים שמתקדמים כל הזמן והאוהדים שלנו שבאו גם היום כמה מאות מהם. ביחד הקושי שבאתגר יוצר מסע קסום".

גיא לוי: "כנראה שעל המשחק הזה נכתב פתח תקוה"

ובינתיים בבאר שבע, הלחץ גובר. החלוץ עידו אקסברד יצא מהאיצטדיון כשחלק מהאוהדים ליוו אותו למכוניתו ועוד קודם לכן טלטלו את רכבו. השחקן חזר לביתו ללא פגע, אך במועדון הצטערו לשמוע על התקרית עם מלך השערים של הקבוצה. אוהדי הקבוצה נותרו דקות ארוכות מחוץ לחדר ההלבשה, כשהם משמיעים קריאות נגד גיא לוי והשחקנים.

למאמן המפסיד גיא לוי לא היו טענות לשחקניו: "היינו צריכים לגמור את המשחק הזה לפני ההרחקה של נאסר וגם ב-10 שחקנים כשאתה מגיע לכל כך הרבה מצבים אתה צריך לנצח בצורה קלה. שיחקנו היום כדורגל מצוין. היום זה זה לא מעודד אותנו אבל אם נשחק ככה בהמשך יהיה טוב. צריכים לנצח משחקים דרך יכולת טובה ואם נשחק ככה ננצח משחקים.
היום נראינו כמו קבוצה ששווה יותר מקבוצת תחתית, רק שלפעמים, ואולי זה מה שיפה בכדורגל, מה שמכריע זה לא כמה יותר טוב שיחקת אלא מי הבקיע יותר. פתח תקוה גנבה לנו את הנקודות, אבל לא את הרוח והאמונה".

על השערים שספגה הקבוצה אמר לוי: "שני השערים שלהם היו העתק אחד של השני. בשניהם היה לנו מצב טוב וקיבלנו שער בבעיטה מרחוק בסוג של מתפרצת. אבל היינו צריכים לנצח את המשחק הזה עוד קודם. כנראה שעל המשחק הזה היה כתוב פתח תקוה".

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully