וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא ידעתי שלא נרשמנו לאירופה"

19.2.2012 / 9:00

מאמן הפועל עכו הופתע מהידיעה על כך שהקבוצה לא הגישה בזמן בקשה לרישוי מועדונים. החולצות של דיין ומישאלוב נעלמו

הרבה התלהבות נראתה אתמול (שבת) באיצטדיון טוטו אחרי הניצחון של הפועל עכו 0:2 על עירוני ניר רמת השרון. אחרי שהקבוצה של אלי כהן הודחה מול אותה רמת השרון רק לפני קצת יותר משבועיים, הפעם עכו הייתה טובה יותר והסתפקה בשני שערים של סטפן שצ'פוביץ' (53) וניקולאס פלצ'וק (62) כדי לזכות בשלוש נקודות חשובות, לעצור רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ובעיקר לטפס למקום השישי בטבלה שמקרב את המועדון להופעה בפלייאוף העליון.

למרות שעכו רחוקה כעת שש נקודות בלבד מהמקום הרביעי שעשוי להוביל את הקבוצה שתסיים בו לאירופה, בקבוצה לא הגישו בזמן את הבקשה לרישוי מועדונים, כפי שפרסמנו ביום שישי האחרון. משמעות הדבר היא שבמידה ועכו תסיים במקום הרביעי בטבלה, ואחת משלוש הקבוצות הראשונות תזכה בגביע המדינה, עכו לא תוכל לייצג את ישראל בליגה האירופית, והקבוצה שתסיים במקום החמישי היא זו שתזכה בכרטיס.

בעכו היו מופתעים מאוד מהעובדה שהקבוצה לא נרשמה בזמן. המאמן אלי כהן סיפר: "לא ידעתי שלא נרשמנו לאירופה, אתה מחדש לי. בכל מקרה, המטרה שלי כרגע היא להיכנס לפלייאוף העליון, ואחרי זה נהיה חכמים יותר". שחקן ששוחחנו איתו הוסיף: "מאוד מפתיע אותי שהקבוצה לא הגישה את הטפסים בזמן. זה חבל מאוד, כי אם בסופו של דבר נסיים במקום שמוביל לאירופה, זה יהיה חבל שעיר כמו עכו תאבד הזדמנות כזו".

באשר למשחק, בעכו היו מרוצים מאוד מהתוצאה. אלי כהן סיכם: "זה ניצחון חשוב. המחצית הראשונה הייתה שווה פחות או יותר, אבל במחצית השנייה עם הבקעת השער הראשון שלנו, המשחק נפתח. יכולנו לגמור את המשחק בתוצאה גבוהה יותר, אבל אני תמיד אומר שבשלב הזה של העונה, מה שחשוב זה לקחת את הנקודות. חזרנו למסלול הניצחונות וזה מציב אותנו בעמדה טובה מאוד. ברור שהמאבק על הפלייאףו העליון יהיה קשה וצמוד עד הסוף. מעבר לניצחון, אני שמח שלא ספגנו שער כי זה מאוד חשוב לביטחון של ההגנה שלנו".

שגיב כהן, שתופקד הפעם כקשר אחורי וממשיך לתפוס מקום בהרכב של אלי כהן, סיפר: "כל מה שעניין אותנו במשחק הזה היה לקחת את שלוש הנקודות, ולא איך נשחק. רצינו לנצח כי לא עשינו את זה הרבה זמן, והמטרה כאן מקדשת את האמצעים. היה מאוד חשוב לנצח פה. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, ובשבוע הבא מחכה לנו מלחמה חזקה על הפלייאוף העליון מול מכבי תל אביב. נגיע כדי לנצח, ואני בטוח שעכו שווה פלייאוף עליון. זו המטרה המוצהרת שלנו. המשחק הזה יקבע לנו הרבה מאוד, והניצחון שהשגנו נותן לנו הרבה אוויר, בעיקר במלחמה על הפלייאוף העליון וגם דחיפה משמעותית לביטחון שלנו".

אירוע ביזרי היה במשחק, אחרי שמאמן הקבוצה אלי כהן ביקש להכניס את גיא דיין ומשה מישאלוב, אבל לפתע התברר כי חולצות השניים נעלמו מספסל הקבוצה. בשל כך, התעכבו החילופים של השניים בדקות ארוכות עד שאותרו חולצות חלופיות.

הפועל עכו גברה על עירוני רמת השרון 0:2

הפועל עכו לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully