וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו גברה על עירוני רמת השרון 0:2

שצ'פוביץ' (53) ופלצ'וק (62) ניצלו הגנה חלשה, העניקו לאלי כהן שלוש נקודות מאוד חשובות וקירבו את קבוצתם לפליאוף העליון

ספורט 5

הפועל עכו רשמה הערב (שבת) ניצחון חשוב מאוד אם ברצונה להיכנס לפלייאוף העליון, כשגברה בביתה 0:2 על עירוני רמת השרון. הקבוצה של אלי כהן רושמת בכך ניצחון ליגה ראשון מזה חודש, ולאחר שספגה ארבעה שערים בצמד משחקיה האחרונים ההגנה של עכו סוף סוף החלה להיראות קצת יותר טוב. לאחר שני המחזורים הקרובים ככל הנראה נדע האם המסע של העכואים אכן יסתיים בפלייאוף העליון, כשהקבוצה תפגוש את מכבי תל אביב ומכבי חיפה. כעת, לפחות באופן זמני, עלתה עכו למקום השישי.

הקבוצה הלא יציבה של שייע פייגנבוים ומנחם קורצקי היתה חלשה למדי היום, בפרט בפתיחת המחצית השניה. המשחק התנהל תחת גשם שוטף, ולאחר מחצית ראשונה חלשה ולא מדויקת מצד שתי הקבוצות, נפתח הסכר. ההגנה של רמת השרון לא תפקדה, ולאחר שסטפן שצ'פוביץ' כמעט ניצל זאת בדקה ה-48, כבש החלוץ המצוין בדקה ה-53 עם בעיטה מדויקת מקצה הרחבה כדי לקבוע 0:1 לעכו. ניקולאס פלצ'וק הכפיל את התוצאה בדקה ה-62, כשקיבל כדור במרכז המגרש, עבר שני שחקנים, ומול 14 מטרים בעט לפינה השמאלית של גל ניר כדי להשלים מבצע נהדר ולקבוע את התוצאה הסופית. האורחים ניסו לחזור למשחק, אך המשיכו להיות לא מספיק מדויקים ויקוו לחפות על כך בשבוע הבא, כשיארחו את הפועל תל אביב.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב (נבוישה מרינקוביץ', 46), שגיב כהן (משה מישאלוב, 88), סינטאיהו סלליך (גיא דיין, 86), יובל שבתאי, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, בן מלכה, עשהאל בן שבת (אפרים אספא, 52), משה אבוטבול (יוסי אופיר, 68), אוגניין דמיאנוביץ', אלן מסודי (גיא ליפקה, 75), תומר סוויסה.

לדף המשחק

הפועל עכו בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully