וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "נתניה התנהגה בצורה לא ספורטיבית"

במ.ס אשדוד זעמו על שחקני מכבי נתניה, שכבשו בזמן שקולה היה שרוע על הדשא. ראובן עטר: "לא ראיתי מה קרה שם"

קובי אליהו

במ.ס אשדוד כל כך רצו את המקום השני בליגת העל, לשם היו מגיעים במקרה של ניצחון על מכבי נתניה. בסופו של דבר, שחקניו של יוסי מזרחי היו מוכנים להתפשר גם על תיקו, כי בסופו של דבר נתניה ניצחה בזכות שער שנוי במחלוקת של חן עזרא. שער שהיה חוקי, אבל נכבש בזמן שרוג'רס קולה מאשדוד היה שרוע על הדשא אחרי שקיבל מכה.

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, זעם על ההתנהלות של שחקני מכבי נתניה בשער הזה ואמר בסיום המשחק: "בושה וחרפה. שבע פעמים שחקנים של נתניה שכבו על הדשא ואנחנו הוצאנו כדור ומסרנו להם. שחקן שלי שכב על הדשא שתי דקות בגלל פגיעה בראש, והם מניעים כדור לידו". על המשחק עצמו אמר מזרחי: "מבחינת החלק ההגנתי שיחקנו בסדר גמור, החלק ההתקפי שלנו לא היה מספיק טוב. נתניה רצו ונלחמו, אנחנו נכנענו לאגרסיביות וזו התוצאה".

שחקן מ.ס אשדוד עידן שריקי הוסיף: "חבל שהם בחרו להתנהג בצורה כזאת, זה לא היה ספורטיבי והמשחק הזה היה צריך להיגמר בתיקו, לא הגיע לנתניה לנצח. זה מאכזב ששחקנים ששיחתי איתם הרבה שנים והם חברים טובים שלי התנהגו ככה, כנראה שהלחץ משפיע גם עליהם. אנחנו לא מתייאשים, נמשיך לעבוד ונשיג את המטרה שלנו שהיא אירופה".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר התבקש להתייחס לשער של קבוצתו ואמר: "לא ממש ראיתי מה קרה שם". לגבי מצבה של קבוצתו אמר עטר: "ניצחנו שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלנו, ואני חושב שזה טוב. אמנם לא הכל ורוד, היו לנו הרבה עליות וירידות ומשחקים עם יכולת נמוכה ולא טובה, אבל אני שמח שלפחות עכשיו יצאנו אחרי הפסד של 7:3 להפועל תל אביב כי היה קשה לצאת מזה. היום לא היה כדורגל גדול אבל הצלחנו לייצר מצבים מול קבוצה שנמצאת למעלה ואני חושב שזה יקח אותנו קדימה. בסך הכל המטרה שלנו היא פלייאוף עליון".

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully