וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה חושדים: קאלה דרשלר ביים פציעה

18.2.2012 / 22:02

ממש לפני המשחק מול ראשל"צ הודיע השוער על פציעה, בקבוצה חשדו: זה על רקע חוב כספי. ראשל"צ זעמו על חוסר ספורטיביות

הפועל חיפה גברה היום (שבת) 2:3 על הפועל ראשון לציון בקרב תחתית חשוב, אבל למרות שלוש הנקודות הקריטיות, האדומים מהכרמל זעמו בסיום.

עשר דקות בלבד לפני פתיחת המשחק הודיע השוער קאלה דרשלר שהוא לא כשיר למשחק, ושהוא פצוע ולא יכול לשחק. מי שעלה במקומו היה רן קדוש, שלא תורגל במשך השבוע. בהנהלת הפועל חיפה חושדים כי קאלה ביים את הפציעה, וזאת מאחר שבמהלך השבוע טען השחקן שההנהלה חייבת לו כסף על הוצאות שביצע.

מאחר שהקבוצה לא שילמה לו את הסכומים שלטענתו מגיעים לו, גורמים במועדון טוענים כי קאלה איים בפני חבריו שהוא לא ישחק אם לא יקבל את המגיע לו. בעקבות זאת, לפני המשחק החלו חילופי דברים בין המנכ"ל אפרים גבאי לקאלה, שהתעמתו על רקע המתיחות ביניהם.

מאמן הפועל חיפה טל בנין שיחרר אנחת רווחה אחרי המשחק: "ניצחנו במשחק משמעותי ובעיתוי משמעותי ועל זה אני שמח. מה שהיה חשוב זה לנצח. התרחקנו לפחות מראשון נכון להיום. אני לא הולך לחגוג, אבל זה משמעותי מאוד כי הרבה זמן לא ניצחנו. עבדנו קשה מאוד השבוע והיו לנו הרבה שיחות. אני שמח".

מאמן ראשון לציון אייל לחמן: "החסרתי כמה פעימות כי הייתה לנו כמות מצבים נכבדה. בסך הכל כמות המצבים אליה הגענו מעידה על משחק טוב של ראשון. לא נלין, מגיעות לשחקנים שלי מחמאות גדולות. התוצאה לא טובה, אבל באנו ערוכים מאוד, הצגנו כדורגל טוב. היינו טובים יותר מהפועל חיפה וחבל שלא השכלנו לנצח".

בראשון לציון כעסו מאוד על פעולה לא ספורטיבית שעשו שחקני הפועל חיפה לפני כיבוש השער השלישי לזכותם. זה החל מפציעת ראש של אימורו לוקמן, בעקבותיה בעט השוער אבירן דלל כדור החוצה כדי לאפשר טיפול בלוקמן. שחקני חיפה, במקום להחזיר את הכדור, בעטו אותו בסמוך לנקודת הקרן והגיעו ללחוץ את שחקני הגנת ראשון לציון. הלחץ הוליד איבוד כדור שממנו הגיעה עבירה ובעיטה חופשית לזכות הפועל חיפה, שהפכה בסופו של דבר לשער הנצחון לזכות החיפאים.

הפועל חיפה עלתה מעל לקו האדום אחרי 2:3 על ראשל"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully