וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 90 דקות לעדן בן בסט בתיקו של ברסט

החלוץ הישראלי חזר מפציעה ושיחק ב-0:0 מול אז'קסיו. בן שהר לא שותף ב-0:0 של אוקזר בסושו. ליל ניצחה 0:1 את לוריין

הליגה הצרפתית ערוכה ומוכנה למשחק העונה שייערך מחר (ראשון) ובו מובילת הטבלה פריס סן ז'רמן תארח את השנייה מונפלייה. המתאבן הערב היה די דל, כאשר שני משחקים הסתיימו בתוצאה 0:0. ברסט של עדן בן בסט (90 דקות) חזרה עם תיקו מאופס מאז'קסיו, וכך גם אוקזר (בן שהר לא שותף) מסושו. ליל התאוששה עם 0:1 בחוץ על לוריין, בעוד מארסיי סיימה ב-1:1 עם ולנסיין.

אז'קסיו - ברסט 0:0

עדן בן בסט חזר אחרי שנעדר שבועיים בגלל פציעה, וקיבל את המקום במרכז ההתקפה, אחרי תקופה ארוכה בה אייש את הכנף השמאלית. מכת הפציעות שפוקדת את ברסט לא פוסקת ומונעת ממנה לברוח מהתחתית, כשהערב היא שוב סיימה בתיקו (ה-14 שלה העונה בליגה) ונותרה ללא ניצחון אחד בתולדותיה על אז'קסיו או על אדמת קורסיקה. בן בסט היה המסוכן מבין שחקני ברסט, ושער שלו נפסל בגלל נבדל בדקה ה-30. בדקה ה-52 התרחש האירוע המכוער במשחק, כשעומאר דאף מברסט חטף כוס קולה שנזרקה מהיציע, והמשחק הופסק. כשהוא נמשך, קיבלה אז'קסיו הזדמנות להכריע את המשחק בדקה ה-80 בעקבות נגיעת יד ברחבה של בנואה לסואמייה, אבל הפנדל של אדוארדו נעצר על ידי סטיב אלאנה המצוין. בן בסט, בפריצה נהדרת בתוספת הזמן, היה קרוב לגנוב ניצחון עבור ברסט, אך ממו אוצ'ואה עצר את הבעיטה שלו.

סושו - אוקזר 0:0

בן שהר איבד את המקום בהרכב ולא שותף הפעם, כאשר אוקזר מהמקום הלפני אחרון התארחה אצל נועלת הטבלה סושו. שתי הקבוצות לא ניצחו ב-2012, כאשר אצל סושו הרצף עומד על תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון ואילו אוקזר עם חמישה. המשחק החלש היה נטול אירועים מיוחדים, מלבד נגיחה לקורה של דריוש דודקה מאוקזר בדקה ה-30.

לוריין - ליל 1:0

אחרי ההפסד הביתי 5:4 במשחק מטורף לבורדו, וכשכל מה שנותר לה להילחם עליו זה המקום בליגת האלופות, הדאבליסטית היוצאת התארחה אצל לוריין של כריסטיאן גורקוף שמנסה לברוח מהתחתית ולא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים. גם שתי הקבוצות ההתקפיות הללו כמעט נדבקו במגפת התיקו המאופס, עד שהמגן הימני מתיו דבושי סידר לליל ניצחון עם שער בדקה ה-76. מיקאל לאנדרו החזיק את ליל במשחק לפני כן, ושמר על שער נקי עד שריקת הסיום.

מארסיי - ולנסיין 1:1

ללא לוק רמי הפצוע, אבל עם האחים אנדרה וג'ורדן איוו שחזרו מאליפות אפריקה, מארסיי קיבלה הזדמנות לעלות לראשונה העונה אל המקום השלישי, אך לא לקחה אותה. ולנסיין אמנם לא ניצחה בסטאד ולודרום מ-1980, אבל מדי עונה עושה צרות למארסיי וכך גם הפעם. אלו דיארה כבש לזכות התכולים בדקה ה-16 בנגיחה חזקה אחרי הגבהה של רוד פאני, אלא שז'יל הברזילאי איזן בדקה ה-50 לאחר רצף טעויות בהגנת המארחים וקבע שוויון שגם ברנדאו לא הצליח להפר, עם כדור לקורה דקה לפני הסיום.

משחקים נוספים:

קון - אוויאן 2:2
לקון: פייר אלן פרו (45 בפנדל), ליביו נבאב (57). לאוויאן: סדריק ברבוסה (50), סידני גובו (90+4)

דיז'ון - ניס 0:3
לדיז'ון: גאל קקוטה (44), בריס ז'וביאל (53), קורו קונה (88)

נאנסי - טולוז 3:0
לטולוז: פאנצ'י סירייקס (9), אדריאן רגאטאן (19), עמנואל ריבייר (72)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully