וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 58 דקות לגילי ורמוט בתבוסת דה חראפשחאפ

הקשר לא הצליח לעזור לנועלת הטבלה, שהובסה 4:1 ל-ונלו. 90 דק' לבן חיים בהפסד פורטסמות, בכורה לליעד אמליח בפולין

לאחר שכבש בהופעת הבכורה שלו אך קבוצתו ספגה חמישיה, גם ההופעה השניה של גילי ורמוט הערב (שבת) בדה חראפשחאפ הסתיימה בתבוסה. הפעם האחרונה בטבלה הושפלה 4:1 מול ונלו, שערב המחזור הוליכה בשלוש נקודות על ורמוט וחבריו, וכעת צמח הפער בין השתיים לשש. הקשר הישראלי שוב פתח בהרכב והפעם הוחלף בדקה ה-58, ולאחר שדה חראפשחאפ עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-13, היא ספגה רביעיה בין הדקות 50 ו-81, ומצבה בתחתית מעולם לא היה קשה יותר.

טל בן חיים השלים הערב 90 דקות בהרכבה של פורטסמות, שהפסידה 2:0 לבארנסלי ונותרה במקום ה-18 בטבלה. הבלם הישראלי, ששימש שוב כמגן שמאלי, ראה כרטיס צהוב וקבוצתו ספגה פעמיים ברבע השעה האחרונה, לאחר הרחקתו של דייב קיטסון כבר בדקה ה-42. ג'ים אובריאן (76) ומאטי דון (90) כבשו לזכות המארחים. דקל קינן לא נכלל בסגל של קרדיף, שהפסידה 1:0 במשחק החוץ לאיפסוויץ'.

בבלגיה ניצחה מכלן של לירוי צעירי 1:2 את בירסחוט של רועי דיין ודור מלול. הראשון זכה לעלות לכר הדשא רק בדקה ה-89, בעוד דיין היה היחיד שפתח בהרכב עד שהוחלף בדקה ה-66. מלול עלה כמחליף בדקה ה-74, אך לא הצליח לסייע לבירסחוט למצוא את השוויון המיוחל. אליניב ברדה נכנס בדקה ה-89 בניצחון גנק 1:2 על מונס.

דדי בן דיין ויובל שפונגין פתחו בהרכבה של אומוניה ניקוסיה ושיחקו 90 דקות, כאשר קבוצתם ניצחה 0:1 את אולימפיאקוס ניקוסיה ועלתה זמנית למקום הראשון בליגה הקפריסאית, לפחות עד השלמת יתר משחקי המחזור ה-21. פרדי הכריע את המשחק בדקה ה-67 עם שערו ה-14 העונה. עוד בקפריסין: פראלימני, אותה מאמן ניר קלינגר, סיימה ב-1:1 את משחקה נגד אפולון לימסול. עידן שדה שיחק 84 דקות בהרכב פראלימני.

ליעד אלמליח ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הפולנית, כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-82 בניצחון קבוצתו פודבסקידז'ה 0:1 בחוץ על וידז'ב לודז'. הקשר ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו וחתם בפודבסקידז'ה במהלך פגרת החורף, החליף את מאצ'יי רוגלסקי וסייע לחבריו לשמור על התוצאה שהקפיצה את הקבוצה למקום השביעי בליגה. לירן כהן הפצוע לא נכלל בסגל, ובפודבסקידז'ה מקווים כי יהיה כשיר למשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully