וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: ויקטוריה אזרנקה עלתה לגמר, תפגוש את סטוסור

המדורגת 1 בעולם ניצחה 2:6, 4:6 את אגניישקה רדוואנסקה ועומדת על 0:16 מתחילת השנה. בגמר מחכה סמנתה סטוסור

מי יכולה לעצור את ויקטוריה אזרנקה? המדורגת מספר אחת בעולם רשמה הערב (שבת) את ניצחונה ה-16 ברציפות מתחילת השנה, כשגברה על אגניישקה רדוואנסקה 2:6, 4:6 תוך שעה ו-29 דקות בחצי גמר טורניר דוחא (סך פרסים: 2.1 מיליון דולר). הבלארוסית, שזכתה השנה כבר בטורניר סידני ובאליפות אוסטרליה הפתוחה, יכולה לזכות בתואר שלישי השנה, אם תנצח את סמנתה סטוסור, שגברה מוקדם יותר על מריון ברטולי.

אזרנקה, ששיפרה את מאזן הראש בראש שלה מול רדוואנסקה (6 בעולם) לשמונה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, הצליחה להשיג שלוש שבירות כבר במערכה הראשונה, בעוד הפולניה השיגה רק אחת והבלארוסית סגרה סיפור עם 2:6 מרשים במיוחד. ויקה לא הורידה הילוך גם במערכה השנייה ואמנם נשברה פעמיים, אך הצליחה לשבור שלוש פעמים בדרך ל-4:6 ולניצחון ה-16 שלה ב-16 משחקים מתחילת השנה. אזרנקה בכושר חלומי.

כאמור, אלופת ארצות הברית מהשנה שעברה סמנתה סטוסור (5 בעולם) עלתה מוקדם יותר לגמר. האוסטרלית הוותיקה הובילה 3:6 את מריון ברטולי הצרפתיה (7), שנאלצה לפרוש בשל פציעה ברגלה. במהלך המשחקון הראשון של המערכה השנייה ביצעה ברטולי תנועה לא טובה עם רגלה, קראה לטריינר, שבדק אותה, והיא פרשה.


טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully