וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטרדם: חואן מרטין דל פוטרו ורוג'ר פדרר יתמודדו בגמר

הארגנטינאי הביס 3:6, 1:6 את תומאס ברדיך. השוויצרי חזר מפיגור וניצח 6:4, 3:6, 4:6 את ניקולאי דוידנקו הרוסי

חואן מרטין דל פוטרו ממשיך במומנטום הנהדר בו הוא נמצא. הארגנטינאי, המדורג במקום ה-10 בעולם רשם היום (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלו מאז שחזר מהפציעה הקשה שעברה עליו בפרק כף היד. דלפו הביס 3:6, 1:6 את תומאס ברדיך, שמדורג במקום השביעי בעולם בחצי גמר טורניר רוטרדם מסבב ה-500 של ה-ATP (סך פרסים: 1.2 מיליון יורו).

דל פוטרו, שנזקק לשעה ורבע בלבד, נראה מצוין על המשטח המהיר שהוא כל כך אוהב באולם, הגיש תשעה אייסים, לעומת שתי שגיאות כפולות והצליח להשיג ארבע שבירות משמונה אפשרויות שבירה, בעוד ברדיך לא הצליח להשיג אפילו שבירה אחת בשלוש הזדמנויות שהיו לו.

דלפו יפגוש בגמר את רוג'ר פדרר (3 בעולם) בשחזור של גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה אז הארגנטינאי ניצח. פדרר התקשה מעט מול המדורג 49 בעולם, ניקולאי דוידנקו הרוסי, לפני שניצח 6:4, 3:6, 4:6. פדרר זכה עד היום פעם אחת בטורניר היוקרתי ברוטרדם וזה קרה בשנת 2005. הפעם יש לו הזדמנות פז לזכות בתואר נוסף בעיר ההולנדית. במשחק נגד דוידנקו, פדרר נשבר פעם אחת במערכה הראשונה, מה שאיפשר לרוסי לנצח 4:6. בתחילת המערכה השניה דוידנקו השיג שבירה נוספת כדי לעלות ליתרון 1:3 אלא שזו גם הייתה השבירה האחרונה שלו במשחק. מאותו רגע, פדרר ניצח את כל המשחקונים הבאים במערכה השניה לנצח 3:6 ולהשוות. במערכה השלישית והמכרעת היה די ברור עוד משלב מוקדם שלדוידנקו אין סיכוי מול המומנטום של פדרר, שחיפש גמר ראשון העונה בסבב המקצועני וקיבל אותו אחרי 4:6 במערכה השלישית.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully