וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי שוב ניצחה את קליבלנד, ארבע נקודות לכספי

הישראלי שיחק 28 דקות אבל לא הצליח לעזור לקאבס, שהובסו 111:87. לברון ג'יימס כיכב עם 28 נקודות, 22 לדווין וויד

גם במפגשה השלישי העונה מול מיאמי, קליבלנד ירדה מנוצחת. רק לפני שבועיים ההיט חגגו 91:107, והלילה (בין שישי לשבת) הם עשו זאת שוב עם 87:111, כשהם מציינים ניצחון 24 העונה ומספר 12 שלהם בחוץ. קליבלנד מידרדרת בעקבות ההפסד למאזן 17:11 כשהיא סופגת את הפסדה השמיני העונה בבית.

אחרי שהיה קרוב לדאבל דאבל בליל חמישי וסיים עם עשר נקודות ותשעה ריבאונדים, המאזן של עומרי כספי הלילה היה נמוך יותר. הפורוורד הישראלי שפתח בחמישייה שיחק 28 דקות שבהן הוא קלע ארבע נקודות בלבד, והוא הוריד חמישה ריבאונדים (כולם בהגנה) וחילק שני אסיסטים. כספי כלל לא זרק משתיים, ומשלוש הוא סיים עם 1 מ-4. מהקו הוא קלע 1 מ-2 ורשם גם שני איבודי כדור.

לברון ג'יימס נתן הצגה עם 28 נקודות למיאמי, כאשר דווין וויד סייע לו עם 22 משלו בדרך לניצחון חוץ חמישי ברציפות בששת משחקי החוץ האחרונים של הקבוצה. לברון שעדיין זוכה לקריאות בוז מהאקסית שאוהדיה עדיין לא סולחים על המעבר למאמי, קלע 16 נקודות ברבע השלישי כאשר קבוצתו פתחה פער של 34 נקודות. אל הרבע האחרון הוא כבר לא הופיע.

הרוקי קיירי אירווינג היה הבולט מבין קלעי הקאבס עם 17 נקודות, ורמון סשנז הוסיף 15. ברבע הראשון מיאמי הובילה 0:11, לאחר מכן 2:21, 9:29 ו-14:34, מה שלא איפשר לקליבלנד סיכוי לחזור בהמשך. שלושת הרבעים הבאים היו מאוזנים יותר בתוצאה, אבל הפער שנפתח ברבע הראשון השאיר את הניצחון למיאמי.

צפו בתקציר

הרצף נשבר, הניקס הפסידו לניו אורלינס

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully