וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: ריכטר ושטרנברג אלופי אירופה בזוגות מעורבים

הישג מצוין לצמד הישראלי בתחרות החדשה שהתקיימה לראשונה באליפות בפינלנד. וקסמן ומדלל סיימו במקום השביעי

צמד הקלעים הישראלי אלה שטרנברג וסרגיי ריכטר זכה הערב (שישי) במדליית הזהב בתחרות לזוגות מעורבים בפתיחתה של אליפות אירופה לבוגרים בנשק אוויר הנערכת בוירומאקי שבפינלנד. שטרנברג וריכטר גברו בגמר על זוג מסלובניה, כאשר קודם לכן בחצי הגמר ניצחו צמד מאיטליה.

תחרות הזוגות המעורבים היא תחרות חדשה שמתקיימת לראשונה באליפות אירופה. לכל צמד קלעים יש 50 כדורים אותם הם צריכים לירות ב-35 דקות. הניקוד המקסימאלי הוא 500 נקודות, כאשר ארבעת הזוגות הראשונים מעפילים לגמר.

שטרנברג וריכטר שסיימו את המוקדמות במקום הראשון עם 496 נקודות, ניצחו גם את חצי הגמר מול האיטלקים כאשר השיגו 102.6 נקודות מתוך 109 האפשריות לעומת 99.6 של האיטלקים. בגמר יורים הזוגות ראש בראש, כדור אחר כדור, כאשר הזוג הראשון שמגיע לשלוש נקודות הוא המנצח. שטרנברג וריכטר ניצחו 0:3 וזכו בנוסף לפסלון מוזהב, גם בפרס כספי של 3,000 יורו.

גם הצמד השני של ישראל בתחרות, יעל וקסמן וליאור מדלל קבע תוצאה נאה של 490 נקודות מתוך 500 אפשריות ודורג במקום השביעי. בתחרות השתתפו 19 זוגות מ-14 מדינות.

מוקדם יותר רשם ניב דשא בן ה-17 מהפועל מעברות הישג אישי, כאשר דורג במקום ה-17 עם תוצאה של 590 נקודות מתוך 600 אפשריות באליפות אירופה לנוער שננעלה היום. עבור דשא מדובר בשיאי אישי ושיפור של חמש נקודות לשיא הקודם שלו. המיקום הסופי של דשא נקבע רק בספירת הבולים, שכן ארבעה קלעים השיגו תוצאה של 590 נקודות. עימי בן חפר סיים את התחרות עם 574 נקודות ודורג במקום ה-50.

מחר הנוער יפנה את מקומו במטווח לטובת הבוגרים. בשעה 11:00 תחל התחרות באקדח, כשאת ישראל ייצג הקלע דני כץ מהפועל אשקלון. אחריו בשעה 14:45 תחל התחרות לנשים ובה יתחרו אלה שטרנברג, חן טל ויעל וקסמן. המטרה של השלוש היא לזכות בכרטיס כניסה למשחקים האולימפיים בלונדון, כאשר על הדוכן עומדים לחלוקה ארבעה כרטיסים אחרונים.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully