וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל באלאק בדרך ל-MLS

הקשר הוותיק של לברקוזן צפוי לקבל אישור לעזוב עוד לפני תום העונה, סוכניו מנהלים מגעים עם מספר קבוצות בארצות הברית

מיכאל באלאק עשוי לעזוב את לברקוזן עוד לפני תום העונה והוא ככל הנראה נמצא בדרכו ל-MLS. הקשר הגרמני בן ה-35 כבר אמר בעבר כי לא ימשיך בקבוצתו עם סיום חוזהו בתום העונה, אך כעת נראה כי הרומן יסתיים עוד קודם לכן. "החוזה של באלאק מסתיים ב-30 ביוני, אבל אם הוא רוצה לעזוב לפני כן, בהחלט אפשר לדבר על זה", אישר הבעלים וולפגנג הולצהאוזר.

על פי דיווחים שונים, סוכניו של באלאק נמצאים במגעים עם מספר קבוצות מה-MLS. סגן נשיא הליגה טד דרבין, שנפגש עם נציגי באלאק, נקב בשמן של חמש קבוצות: ניו יורק, מונטריאול, שיקגו, פילדלפיה וסיאטל. "באלאק מעוניין לשחק בכל אחת מהקבוצות והשאלה היא מי תוכל לעמוד בשכרו", אמר מקורב לשחקן.

הקשר מעדיף לשחק בארצות הברית על פני הצעות שהיו לו מהמזרח התיכון, אסיה ואירופה. באלאק מצפה לקבל שכר שנתי גבוה הדומה למה שמרוויחים תיירי הנרי (5.5 מיליון דולר) או דייויד בקהאם (6.5) ומעדיף לשחק בקבוצה שיכולה להיאבק על תואר האליפות. בנוסף, נראה שבאלאק ישמש בקיץ כפרשן משחקי יורו 2012 באחת מרשתות השידור האמריקאיות.

באלאק הספיק לרשום העונה 20 הופעות במדי לברקוזן בבונדסליגה ובליגת האלופות. כרגע מסתמן שבאלאק יחתום לשנתיים בארצות הברית ולאחר מכן יפרוש ממשחק. ליגת ה-MLS תיפתח ב-10 במרץ.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully