וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית' מצטרף לניקס

הגארד, ששיחק מאז פרוץ השביתה בליגה הסינית, צייץ כי הוא בחר להגיע לתפוח הגדול ויתאחד עם חברו מדנבר, כרמלו אנתוני

הקבוצה שנמצאת בכותרות ה-NBA יותר מכל אחת אחרת לאחרונה היא ניו יורק ניקס. ה"לינסניטי" של ג'רמי לין מטריף את אמריקה והניקס רצים קדימה ומוצאים את עצמם כבר עם שבעה ניצחונות רצופים ובמקום השמיני במזרח, כשהם מסתכלים קדימה.

בניו יורק החליטו שהתקופה הטובה לא מספיקה להם והם צריכים להתחזק לפני תום מועד ההעברות בליגה, ב-15 למרץ. השם הגדול הראשון שהולך לנחות ככל הנראה בתפוח הגדול הוא ג'יי אר סמית', שצייץ היום (שישי) בטוויטר שהוא החליט להצטרף לקבוצה של לין, מלו ואמארה.

סמית' היה שחקן שישי נפלא בחמש העונות הקודמות, כששיחק במדי דנבר. במהלך השביתה שקדמה לעונת ה-NBA, הוא החליט לעבור לשחק בקבוצה הסינית ז'אז'יאנג גולדן בולס. על פי החוזה שלו בקבוצה, הוא לא יכול היה לעזוב אותה ולחזור לארצות הברית עד לסיום העונה בסין, גם לאחר שהשביתה הסתיימה. סמית' תרם לקבוצתו הסינית משחקים שכללו 60 ו-41 נקודות בין היתר ולאחר שקבוצתו הודחה ממאבקי הפלייאוף לפני חמישה ימים, הוא חיפש לעצמו קבוצה ב-NBA.

מלבד הניקס, גם שתי הקבוצות של לוס אנג'לס, הלייקרס והקליפרס, כמו גם אורלנדו, שיקגו ואינדיאנה היו בתמונה, אבל סמית' החליט להצטרף לקבוצה של מייק דאנטוני, שם יתאחד עם מלו, חברו לדנבר בעבר.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully